cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI ÖZ-geçmiş-! ♥ Fesleğen ♥ !

28 Kasım 2010 Pazar

ÖZ-geçmiş

Dikkat bu bir iş başvurusudur! 

"Pelin Durukan kimdir?" diye başlıyor bütün görüşmeler. Tamamen ezberlediğim ve duymaktan sıkıldığım geçmişimi döküyorum toplantı masasına. Gelecek için oradayken neden geçmişimden sürekli bahsetmem gerektiğini sorgulayarak başlıyorum beni onlara kabul ettirecek geçmişimi anlatmaya. Kimi zaman çok sıkılıyorum anlattıklarımdan kendimi eğlendirmek için bazı şeyleri atlıyorum istiyorum ki sorsunlar, merak etsinler. Bazen fazla fazla anlatıyorum, istiyorum ki daha fazla soru sormasınlar, söyletmesinler. Tek derdim, hep anlatmak. "Özgeçmişimle" ben yüzleşiyorum onlar dinliyor, ben anlatıyorum onlar not alıyor, ben "hadi" diyorum, onlar "bekle" diyor... 

Hep aynı geçmiş, hep aynı masalar, farklı suratlar takınmış yöneticiler. Üzerimde hep aynı duruş, içeri girerken giyiverdiğim dışarı çıkarken silkelendiğim. 

Bu sefer farklı olsun istedim, hep onlar mı beni karşılarına alacaklar bu sefer de ben onları karşıma alıyorum. Burası benim yerim ve sizlere buradan sesleniyorum sevgili yönetici adaylarım. 

Ben üniversite bitirmiş, yabancı dil bilen, bilgisayar kullanabilen, yüksek lisans yapan, insan ilişkileri kuvvetli, kalemi güçlü, sözleri anlamlı, farkındalığı yüksek, çalışma istediği ile dolu genç bir kadınım. 

İşe alınmamam için hiç bir neden yok. Tecrübesizliğim benim için sadece daha fazla çalışmama neden olacak bir dezavantaj ama sizler için kendinize göre yetiştirebileceğiz bir çalışan yaratma avantajı demek. 

Geçmişim değişmiyor, bir kağıt parçasına sığıyor ama ben değişiyorum. Sizler beni her işe almadığınızda ben gelişiyorum. Bu gelişimimin sonucunda kim benimle çalışma şansını yakalayacak merak ediyorum. Bana sorarsanız daha fazla gelişmemi beklemenize gerek yok, daha fazla olgunlaşırsam yere düşerim, çürürüm.
Bekletmeyin beni daha fazla... 

Benimle görüşmek mi istiyorsunuz, yorum bırakın ben size geri dönerim.

10 yorum:

  1. anlayamıyorum işverenleri/yöneticileri... hep daha fazla deneyim arıyorlar... peki kimse iş vermedikten sonra nasıl bir deneyim beklenebilir ki... ne kadar haklısınız, aslında yöneticiler için bir avantaj deneyimin olmaması çünkü istedikleri şekli verebilirler elemana. oysaki onlara göre deneyimsizlik daha fazla (tabir-i caizse)ayakişi daha az ücret(hatta stajda falan gerekirse hiç ücret verilmemeli)... herkesin bildiği ama kimsenin hiçbirşey yapmadığı birşey... ne kadar üzücü...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. adaşehir; hep benim söylediğim şeyleri başkalarından da duymak güzel. desteğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. zor bir süreç bu ve ümit ederim ki tez zamanda sonuçlanır. size bir yahoo grubunun link'ini yollamak istiyorum belki bir yararı olur size.

    http://groups.yahoo.com/group/RecruitmenTurkey


    Selamlar

    YanıtlaSil
  4. PAN; teşekkür ederim üye oldum hemen :)

    YanıtlaSil
  5. ben de zamanında gazete ilanı vereyim ik ekine diye düşünmüştüm:) ama sonra çalacak alakasız telefonları düşünce vazgeçmiştim! umarım bir şeyler çıkar tez zamanda! method harika ama biraz detay da yazın bence hangi sektör istiyorsunuz vs.:)) başarılar!

    YanıtlaSil
  6. Sütüme Sarelleme Karışma; aslını isterseniz bu tamamen bir protesto. Detay vermeyi düşünmüştüm ama yeter şimdilik bu kadarlık :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yazıyı okurken,sesli düşünüyorum da bunları bir de yazıya dökmüş okuyorum gibi hissettim.Ben de noktası virgülüne aynı durumdayım.Yüksek lisans yapıyorum ve tecrübem eksik ama yöneticiler için bu o kadar büyük bir eksiklik ki..Sanki onlar tecrübeyle doğmuşlar :/ Umarım hakkımızda hayırlısı olur.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Selfet; benim gibi biri daha olduğuna sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) Umarım en kısa zamanda gönlündeki yere ulaşırsın..

    YanıtlaSil
  9. Biraz geç okudum ama katılıyorum , ayrıca gazeteye özelliklerimle birlikte iş aranıyor diye yarıms ayfa ilan verme düşüncesindeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın :) Bu yazının zamanı yok zaten, zamansız bir şıklık :D
      Gazete ilanını ben de çok defa düşünmüşümdür ama sonra yarım sayfa gazete ilanı verecek param var diye düşünmesinler diye vazgeçtim :))

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...