20 Aralık 2010 Pazartesi

Bir Fotoğraf Karesi Neler Anlatır...


Sizler bu fotoğrafa baktığınız zaman sadece bir kahvaltı masası görüyor olabilirsiniz.
Bense bu fotoğrafa bakıp ağlayabiliyorum.

Bu fotoğraf anlatıyor ki, bizim bir evimiz varmış, biz bu evde hep birlikte beş kız yaşarmışız. Okula ne kadar erken gidersek gidelim birlikte kahvaltı keyfimizden vazgeçmezmişiz. Birimiz paşa çayı içermiş ona soğuk su koyması için pay bırakırmışız, birimiz ceviz reçelini severmiş onun için Antalya'dan sipariş verirmişiz, birimiz tabağındaki son lokmaları hiç bitiremezmiş onu kalanları yemesi için ikna etmeliymişiz, birinin gönlü bizimle bedeni başka yerlerdeymiş beş kişilik olması gereken soframızda o gün yokmuş, biri yıllar sonra hatırlansın diye resmini çekiyormuş... Önemli olan birarada olmakmış, bir masamız yoksa iki taneyi yanyana koyup yine birlikte olurmuşuz, sandalyelerimiz varsın farklı olsun biz birlikteymişiz ya...

Kardeş diyemezmişiz birbirimize, ya da dost hafif kalırmış yaşadıklarımıza, bazen bir anne şefkatiyle yaparmışız yemekleri, bazen bebeğimizi sarar gibi sararmışız birbirimizi... Konuşmadan anlaşılabilirmiş ama en güzeli düşünmeden konuşabilmekmiş, dokunmadan da sevgi gösterilirmiş ama en güzeli dokunarak sevmekmiş, dinlemeden de zaman geçermiş ama en güzeli anlattıklarını dinleyebilmekmiş...

Önemli olan yaşamakmış, sadece bir fotoğraf karesine bakıp saatlerce düşünebilmekmiş, sadece orada olabilmek için vazgeçileceklerden bahsedebilmekmiş...

7 yorum:

  1. öğrencilik gibisi yokmuş gerçekten:(

    YanıtlaSil
  2. canım merhabalar demek istedim gerçek art niyatesiz arkadaşlıklar ve dostlukların daim olsun, daha geniş zamanda daha çok izleyeceğim sizi.. Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiler bıraktım..

    YanıtlaSil
  3. bazı anlar oluyor ne yaşadığın anın komikliğini baskasına tasvir edebiliyorsun ne o anki mutluluğunu, benimde en mutlu olduğum anlardan biriydi sıcak su torbasıyla cadde bostan sahilde arabanın içinde nescafe içmek. başkasına sıradan gelebilecek bir an ama çok özeldi. Bu masa gibi dolu dolu anlamlı:)

    YanıtlaSil
  4. Chilek; öğrencilik gibisi gerçekten yok.. ağlaya ağlaya bitirmiştim o dönemimi..

    Şükran; çok teşekkür ediyorum, her zaman beklerim.

    Modaerator; çok haklısın canım. tam anlamıyla dediğin gibi, başkasına sıradan ama aslında çok özel :)

    YanıtlaSil
  5. bu hafta ikimiz de bir fotografın hikayesini anlatmışız. farklı uçlarda olsa da... ne yalan söyliyeyim eğer bu fotograf an'ını ben dün şimdi okumasaydım, kendi hikayemi biraz geciktirirdim. iyi ki de şimdi kendşi yazımı yazdıktan sonra okudum. çünki bir an'ı daha kaçırmış olacaktım belki de. ve evet öğrencilik gibisi yok:)

    YanıtlaSil
  6. Sihirli Kurdele, evet fotoğraflar anları yakaladığımızın ya da bazen kaçırdığımızın en güzel ifade şekilleri. :)

    YanıtlaSil
  7. öğrencilik güzel şey, güzel...
    liseyi yatılı okumuş biri olarak o kahvaltı masası bana kadar ulaştı da neler neler çıkartı hafızamın derinliklerinden.
    benim gibi balık hafızalar için yazılar ve fotoğraflar muhteşem sayılan hayat kurtarıcılar :))
    dostluğunuz daim olsun umarım...
    sevgilerimle!

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...