22 Aralık 2010 Çarşamba

Geliyor Geliyor Sizin için Geliyor

İşte geldim burdayım ("Ben bu işte ustayım" diye devam etmek istedim ama yok etmiyorum) 

Yeni yılın yaklaşması ise bloglarda yaşanan hediye trafiğine bakıp bakıp iç geçiriyordum. Ben ne bir moda bloguyum, ne de çok fazla izleyicisi ile üreticilerin dikkatini çekecek bir blogum. Dolayısıyla kimse bana "al bunu blogundan dağıt" demiyor. Böyle kendi kendime üzülürken aklıma daha güzeli geldi. (Ya da ben daha güzel olduğuna kendimi inandırmak istiyorum.) 

Ben küçükken birbirimize hep kitap hediye ederdik, kitabın en iyi hediye olduğu aşılanmaya çalışılırdı. Kitapçılardan kitaplar alınır, güzelce paketlenir ve hediye edilirdi. Bir gün arkadaşım doğum günü hediyesi olarak yine kitap getirdi, ne var ki durumu çok yerinde değildi ve kendi kitaplarından bir tanesini bana vermişti.  Önce çocuk aklımla bozuldum bu duruma, yeni olmadığı için pek önem vermedim. Sonrasında ise fark ettim ki  aslında parayla gidip alınacak bir hediyeden çok daha değerliydi kitabım. Çünkü arkadaşım sahip olduğu bir şeyi bana verecek kadar değerli bulmuştu beni, hiç sahip olunmayan bir şeyi hediye etmek çok daha kolaydı aslında. 

Anlayacağınız üzere size vereceğim hediye tamamen benden size geliyor. Benim daha önce severek okuduğum, bu kitabı kütüphanemden (daha önce burada tanışmıştınız) sizin için ayırdım. 

28 Aralığa kadar buraya bu kitabı istediğine dair yorum bırakanlar arasından random.org vasıtasıyla bir çekiliş yapacağım ve kitabım kendisine yılbaşı hediyesi olarak yollanacak. Bu arada çekilişe katılabilmeniz için ufak bir şartım var, izleyici olmanız gerekiyor. 


Haydi bakalım çalışsın parmaklar, gelsin yorumlar!!

9 yorum:

  1. yaşasın kitap:)
    canım izleyicinim zaten, ben varım bu hediyeye:)

    YanıtlaSil
  2. yurtdisi dahil mi ? :))
    dahilse bende isterim :)

    YanıtlaSil
  3. bende yoktu bu kitap okumadımda
    :( bende varım...

    YanıtlaSil
  4. Bende biri bana hediye alacaksa lütfen kitap alsın diyenlerdenim. Çekilişe bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. kitaptan daha güzel hediye olurmu sahi, hele bide içi yazılmış ithaf edilmişse paha biçilemez:)sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. küçüklüğümüzde çoğumuz bilemedik kitabın değerini sanırım... kitap alan arkadaşlarımın hediyelerine pek sevinmez ama kokulu ödev defterlerini, renkli sayfalı hatıra defterlerini bayıla bayıla kabul ederdim:) ne büyük hataymış... büyüdüm, akıllandım, artık en iyi dost kitaptır sözünü gerçekten anlıyor ve hak veriyorum:)

    YanıtlaSil
  7. bende istiyorum ama hediye olarak kitap süper bi fikir

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...