cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Aklım neyse Evim de O-! ♥ Fesleğen ♥ !

16 Ocak 2011 Pazar

Aklım neyse Evim de O

Annem bana küçükken hep "Evden çıkarken, evini hep bir arkadaşınla geri dönecekmişsin gibi bırak" derdi. "Tamam anne" derdim, her çocuğun annesine dediği gibi. Bu haftasonu bunun ne kadar önemli olduğunu tam iki kere anladım. Evden çıkarken geleceğini düşünmediğim kişilerle girmem gerekti eve, hem de iki kere. O zaman evime onların gözünden baktım sanki. 

Aklın dağınıksa bulunduğun yerde aynı şekilde dağınık olur o yüzden aklını toplamak için önce etrafını toplamaya başlayabilirsin gibilerinden bir düşünce ile karşılaşmıştım yıllar evvel. Normalde düzensizlikten kaçan ve sadece bir yerleri düzenleyerek bile mutlu olabilen biri olarak bu düşünceyi sadece anlamlı bulmuş ve gün gelip de bir gün o duruma düşeceğimi hiç aklıma getirmemiştim. 


Haftasonu da evime "başkalarıyla" girerken fark ettim ki içim dağılmış, her şeyim üst üste kalmış, bazı düşüncelerime hiç dokunmamışım. Bu güne kadar akıl dağınıklığıma tanıklık etmiş herkesten özür dilerim, söz aklımı toplayacağım.... Hatta toplamaya başladım bile.... 

8 yorum:

  1. benim annem de bana aynını tembihler, şöyle der..evine akşam hasta dönebileceğini hesab ederek çık evden..yaparım dediklerini yapıp çık akşama erteleme der..nekadar doğru söyler:)

    YanıtlaSil
  2. her uyarıya rağmen bazen zor geliyor toplamak:|

    YanıtlaSil
  3. dönemsel gel-gitlerim olur benim. bazen tek bir parça mendil dağınığı bile bulamazsınız evde bazen de kedi yavrusunu kaybetse bulamaz elbise odasının içinde!!
    ama ortalıga atmam o dagınıkları . hep kapalı kapıların ardına toparlarım dagınıkları ve gün gelince hop! diye yarım saatte toparlarım. toplandıktan sonra da kendime kızarım neden bu kadar basit bir şeyi böyle sakız gibi uzata uzata süründürüyorum diye..

    YanıtlaSil
  4. zeynep; anneler böyle işte, hiç boşa konuşmuyorlar. evle ilgili bir söyledikleri varsa biliyorum ki doğrudur :)

    gök; işte o zor gelen anlarda toplayabildiğimizde gerçekten iyi bir iş çıkarmış oluyoruz.

    nzn; aslını istersen benim de tam olarak yaşadığım bu oluyor.

    YanıtlaSil
  5. dur en sevdiğim cümlelerinden biri de şu "içim sıkışık trafiğim yogun sanki" :)

    YanıtlaSil
  6. Modaerator; nerden aklında kalıyo, sen söylemesen ben unutmuştum. Güzel söylemişim :)))

    YanıtlaSil
  7. buradan bakınca gayet derli toplu görünüyordu halbuki :))

    YanıtlaSil
  8. Tibetin annesi; bu yoruma söyleyecek bir şey bulamadım :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...