cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ben kar severim..-Fesleğen

31 Ocak 2011 Pazartesi

Ben kar severim..

Ben kar severim.. Hani sabah kalkıp da perdeyi açtığınızda, siz uyurken etrafınızı beyaza boyamış olan sihirli, hiç düşünmemişken karşınıza çıkan karı severim. Bir mağazada alışverişe girdiğinizde dışarı çıkınca lapa lapa yağmaya başladığını gördüğünüz karı severim.


Ben kar severim.. Beyaz pamuklarla dünyanızı sarıp sarmayalan, sakin sakin yağarken içinize akarak sizi huzurla dolduran, sessizce havayı temizleyen karı severim. Etrafına sukünet veren, bütün şehrin karmaşasını emip geriye bir sakinlik bırakan karı severim.

Ben kar severim.. Kalbinizi aşkla, aklınızı yeni fikirlerle aydınlatan karı severim. Umutla gelecek için hayal kurdurtan, bu hayallerin olacağını size inandıran, size güç vermek için kucağınızı sevgiyle dolduran karı severim.

Ben kar severim.. Çocukluğumu hatırlatan, ellerim buz gibi olsa da oynamaya doyamadığım, "burunluk" yapmak fikrini düşündürten karı severim.

Ben kar severim.. "Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var, benim için yanıyor..." diyerek üzerinde dans edeceğim, "Karlar düşer, düşer düşer ağlarım, hep ismini, hep ismini anarım.." diyerek cam önündeki koltukta oturup lapa lapa yağarak yolları beyaza boyanan mucizeyi izleyip kahvemi içerken mırıldanacağım karı severim.


Ben kar severim.. Uğruna özlemle yazılar yazılıp, sonra da İstanbulumun üzerine yağan karı....

3 yorum:

  1. bu gidişle İstanbul'a kar yağacağı meçhul ve ben de severim kar. ama ilkbahar ve yazın tadı başka benim damağımda... muhtemel ki yaz çocuğu olduğumdan :)

    YanıtlaSil
  2. aynen bende kar severim.. kar yağdığını görünce insan extra bir mutlu oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. ah bu yıl bir yağmadı İstanbula alacağı olsun!

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...