cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Deryalı Postlar-! ♥ Fesleğen ♥ !

27 Ocak 2011 Perşembe

Deryalı Postlar

Bilmem farkında mısınız ama Derya Baykal'ın programı yayından kaldırıldı. Neden olduğu konusunda bir fikrim yok. Ama üzüldüğümü söylemem gerek. Benim sürekli takip ettiğim bir program olmasa da bir çok kadın için yeterince önemli bir program olduğunu biliyorum. Kaç kere izleyip "yaaa gerçekten mi" dediğim olmuştu. Bunun yanı sıra oradan öğrendikleri ile kaç kere halamın leziz yemekleri ile mideme bayram yaptırmıştım. Her neyse bu kadın biliyorsunuz ki yaratıcı, üretken ve tam bir anne! Yani ne demek bu zorluklarla karşılaştığında yılmıyor ve kendisine başka yollar buluyor. Dün twitter üzerinden kalpli bir kolye nasıl yapılır onu anlattı, tek tek yapım aşamasını resimledi ve açıklamalar yaptı. Hayranlıkla takip ettim çünkü bu herkesin yapmaya cesaret ettiği bir şey değil. Sen kalk yaptığın şeyi tek tek belgele ve paylaş. Onlar seni yayınlamayabilir ama bu demek değil ki vazgeçeceksin. Ve demin gördüm ki aramıza katılmış, o da bir blogger olmuş. Düğüne ünlü misafir gelmiş gibi sevindim nedense, sanırım beni en çok azmi etkiledi o yüzden buradan sizlerle paylaşmadan yapamadım.

Alın işte size; Derya Baykal!! 

7 yorum:

  1. Canımmm iyi ki paylaştın Derya Baykal'ın blogunu, saoll valla. Çok severim ben kendisini, her ne kadar şimdi izleyemesem de eskiden annemle oturur izler ve uygulardık :))

    YanıtlaSil
  2. yaaaaa? oyleeeemiiii??? bende cok takip etmem ama ona benzer bi programda trt de vardi goznuru diye. kaldiriliyor bu cuma. cok uzuluyorum ve kiziyorum cunku su memleketin ekraninda ne varsa dogru durust faydali birilerinin isine gelmediginden mi ne kalkiyor yayindan. illa vicik vicik programlari izletcekler insanlara! onun yerin heryerde copcatan programlari turuyor mantar gibi!

    YanıtlaSil
  3. Damlacım rica ederim ne demek :))

    Venüste Hayat; haklısın canım. ne varsa işe yarar çekiliyor hayatımızdan. ben de zaten bu duruma karşın ayakta durduğu için böyle paylaşmak istedim. eleştirmeyi biliyoruz da takdir etmeyi unutuyoruz hep...

    YanıtlaSil
  4. içimdeki fesat aman vermiyor ve soruyor gerçek mi ki acep:)

    YanıtlaSil
  5. deli anne; derya hanımın twitter adresinden verdiği bir adres olduğu için gerçek olduğuna inanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yeniden başlar mutlaka , belki kanal değiştirmiştir Derya hanım...Pazar günleri bile program yapıyordu.Bu aşkla veda etmemiştir herhalde yayınlarına..

    YanıtlaSil
  7. bence çok becerikli,çok zeki bir kadın Derya Baykal.Pek çok insana yaratıcı fikirlerini paylaşması için öncülük etmişti programı,kaldırılmasına üzüldüm bende şekercim...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...