cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Haberler haberler haberler...-! ♥ Fesleğen ♥ !

4 Ocak 2011 Salı

Haberler haberler haberler...

Sevgili izleyenlerim sizleri özledim.. Her gün blogumu açsam da nedense bir türlü elim varmıyordu yeni post yazmaya. Bu gün bir kaç zamandır biriken haberlerle geri dönüyorum. Gelelim söyleyeceklerimize;

  • Yeni bir yıla girdik. Bu yıl diğer yıllardan farklı olsun. "Yeni" diye başladığımız yılımız bir müddet sonra sıradanlaşıyor, bunu yaşamayalım. Bütün yılı hep "yeni" olanın heyecanı ile yaşayalım. Hep yeni gibi temiz, yeni gibi ilk bize ait ve hep yeni gibi coşkulu günlerle dolduralım yılımızı. Yılın başında aldığımız kararları devam ettirecek kararlılık ve güçle dolu olalım, inancımızı kaybetmeyecek kadar yolunda gitsin yaşam.. Sevgimiz, huzurumuz ve sağlığımız yanımızda olsun, bizi hiç bırakmasın.
  • Aldığımız kararlar demişken hafifleme kararı aldım. Bu kararımın sağlıklı sonuçları ile kısa zamanda karşılaşmayı ve üzerimdeki fazlalık yükleri atarak yeni adımlar için tüy hafiflemiş olmayı diliyorum.
  • Ben bir yılbaşı çekilişi yaptım, kazanana sevdiğim bir kitabımı yolladım. Aynı zamanda TUKU sayesinde bloglar arası bir çekilişe de katıldım. Sevgili Seda'nın organize ettiği çekilişle sadece Eda'dan şahane hediyelere değil çok güzel yeni blog dostluklarına da sahip oldum. Çocukluk çekilişlerimiz tadında kimin kime hediye aldığının bilinmediği hatta kimsenin kimseyi tanımadan hediye aldığı bu etkinlikle bazı değerlerimize hala sahip çıkabildiğimiz için sevindim.
  • En önemli haberimiz ise assolist olarak en sondaki yerini alıyor. Ben işe girdim!! Üstelik neredeyse bir ay olmak üzere. Hani bir gün sizlerle dertleşmiştim, Öz-Geçmiş'imi paylaşmıştım sizlerlen. İşte o zaman sağolsun P_A_N, bir grup önermişti. Bu sayede şu anda oturduğum yerdeyim. PAN'a sizlerin huzurunda teşekkür etmek istedim.
Rengarenk, ışıltılı, güzel haberlerle bezenmiş yeni yıl için gülümseyin yeter.

6 yorum:

  1. yeni işin için tebrik ederimmm...
    yeni yıl nefis başlamış, umarım da heep öyle devam etsinn

    YanıtlaSil
  2. ben de hediyemi bugün aldım..
    bu kargo şirketlerinin hızına inanmak güç doğrusu!!

    yeni işin hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  3. yeni işiniz için nasıl sevindim bilemezsiniz:) hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. ben de tebrik ederim ve ilk işinde başarılar dilerim:) çalışmak güzel ama zaman zaman evde geçirdiğin sana sıkıntılı gibi gelen günlerini özleyebilirsin. bu özlem, işiniden sıkılacağın için değil ama o günlerde zaman doldurmak için yaptığın pek çok şeyi yapmaya vakit bulamayacağın için olacak. bu kötü bir şey değil tabi ki... çalışıp kazanmak gibisi yok. hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim yeni iş için çok çok sevindim! yeni yılın yeniliğini yitirmesine izin verme lütfen! yeniyi yeni heyecanlı tutacak olan sensin unutma! heyecanlı kal mutlu kal! başarılar dilerim!

    YanıtlaSil
  6. Hepinize güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.. İyi ki varsınız..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...