cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Hayat Denemeye Değer-Fesleğen

13 Ocak 2011 Perşembe

Hayat Denemeye Değer

Kitap okuyarak yaptığım metrobüs yolculuklarımda araç iki yakanın arasına geldiğinde kafamı kaldırırım. Ara veririm, sadece kitabıma değil, hayatıma da bir ara veririm. O anımı yaşarım, her gün İstanbul'un güzelliğini seyredebilme şansı yakaladığım için şükrederim. İstanbulumu seyrederken boğazın mavi sularına, martıların beyaz gelinler gibi havada süzülmelerine, balıkçı sandallarının keyifle dalgalarla oynaşmasına dalarım, içim ısınır kalabalıklar içinde huzur bulurum.

Dün sabah yine böyle bir sabah seansımda kafamı kaldırdığımda hiç bir şey göremediğimi fark ettim. Birinci köprüden ikiye bakıyordum ama yoktu! Koca bir bulut çökmüş İstanbulumu içinde saklıyordu. "Ne güzel duruyor" dedim içimden, elim çantamda duran fotoğraf makineme uzandı sonra geri bıraktım. "Otobüs giderken nasıl yakalayabilirim ki" dedim, sonra kendime kızdım "En azından denemeye değer, çıkar makineni" diyerek attım elimi çantama. Köprünün üzerinde hızla ilerlerken birinci köprüden ikinci köprünün resmini çekiverdim. Baktım resimlere olmuştu, işte köprünün olması gereken yerde kocaman bir beyaz bulut vardı. Denediğim için mutluydum, "ya denemeseydim, kaçıracaktım bu fırsatı" diyerek kaldırdım fotoğraf makinemi.



Her ne koşulda olursanız olun, hayat denemeye değer....

8 yorum:

  1. trafik olmasa köprüden geçmek güzel. Ama hergün köprüden boğazı seyretmek de keyifli. Gerçi metrobüs sayesinde trafik yok sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Handecim evet metrobüsle olunca trafik derdi olmuyor, zaten köprünün üstü de hep aktığı için keyfe zaman kalıyor :)

    YanıtlaSil
  3. metrobuste bu kadar iyimser şeyler düşünemediğim için kendime kızdım :/

    YanıtlaSil
  4. Gök, eminim istesen bundan daha güzellerini bile düşünebilirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Daha biraz önce bir konuyla ilgili bir arkadaşımın bana bir konuda yardım etme teklifine "olacağını sanmıyorum ama bir dene madem öyle" dedim ve şimdi senin yazını okudum...

    YanıtlaSil
  6. Tibetin annesi, bu günler denemeye şans verme günleri desene :)

    YanıtlaSil
  7. uff ben dunya dan bır haberken sen bulutları görmüşsün:)

    YanıtlaSil
  8. Modaerator; canım çok tatlısın sen :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...