cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI !İki Yüz!-! ♥ Fesleğen ♥ !

21 Ocak 2011 Cuma

!İki Yüz!

Dünden beri 200 izleyiciye sahip olmuş olmanın mutluluğunu yaşıyorum da bunu size aktarana kadar 202 kişi olduk bile..

Bu yola çıkarken 400-500 izleyicisi olan bloglara bakıp durdum, "ne güzel" dedim takip ediliyorlar. Yazmaya başladım, 35 kişi olduğumu gördüğümde, 50 kişiye ulaştığımda hep gözlerim parladı. Sonra 100 oldum, sevincimi sizlerle paylaştım. Her artan kişiyle mutlu oldum. 200 kişi olduğum zaman bir şeyler yapmak istedim, o kişiye hediye vermek değil de hep beraber bir coşku yaşayalım diye. Sonra nedense vazgeçtim, çok maddesel geldi. Önemli olanın  bloguma girip de "ay ne güzelmiş, izleyeyim ben burayı" diyenlere ulaşma şansım olduğunu anladım. Daha öncede teşekkür etmiştim sizlere, yine diyorum ki iyi ki varsınız, iyi ki buradasınız. Sizler okudukça, yorum bıraktıkça ben çoğalıyorum, coşuyorum...

Bir ufak haberim daha var. Bu konuyu buradan paylaşmakta biraz kararsız kalsam da buyrun haberimize geçelim. 2010 yılında hafifleme kararı aldım ve 3 Ocaktan beri de diyetteyim. Bu sürecimi daha etkin kılmak için de her gün deneyimlerimi paylaştığım bir blog açtım. Dukanım Diyetimde, gün gün neler yediğimi, diyet sürecimde ne gibi sorunlar ya da güzellikler yaşadığımı, neler pişirdiğimi bulabilirseniz. Böyle şeyler ilginizi çekerse oraya da beklerim.

En kısa zamanda yeni paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...

8 yorum:

  1. sizde izlerseniz sevinirim:)))400 lere ulaşmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Nice dolu dolu paylaşımlara daha da çoğalıcan :)

    YanıtlaSil
  3. Canımm tebrik ederimm :) Daha 500 olucan 1000 olucan :))) 1000 de şampanya patlatıcam sana!!

    YanıtlaSil
  4. rejimde kolaylıklar diliyorum bende yeltenip sonradan tam olarak uygulayamayınca gene vazgeçmiştim,yakınlarda başlıycam gene :)

    YanıtlaSil
  5. Nice yüz'lüklere o zaman;)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederiz ..Darısı başımıza diyelim..:):)Diet olayları enteresan..İrade, irade, irade..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. harika bir duydu değil mi hiç bilmediğin kişiler ile ortak noktan olması. yemeki dyiet spor veya sadece yazıyor olmak! çok seviyorum blog yazmayı ve takip etmeyi insan yepyeni şeyler öğreniyor...

    YanıtlaSil
  8. Hem diyetime hem de yazılarımı gösterdiğiniz destek için hepinize çook teşekkür ederim!! İyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...