9 Ocak 2011 Pazar

Mutlu Bir Dükkan

Siz Mutlu Dükkan'la tanışmış mıydınız?

Ben geçen sene tanıştım, önce blogtaki kurabiye fotoğraflarına ağzım sulanarak baktım. Sonra "ben de istiyorum" dedim ve sevdiğimin askerden izne geldiği dönemde verdim siparişimi, anlattım istediklerimi. Bir kurabiyeler geldi ki, insan böyle bakıyor bakıyor gülüyor. Birazını yedik, birazını hala saklıyorum buzluğumda.




İşte bu hikayenin kahramanı Mutlu Dükkan'ın sevgili sahibesi Zeynep bir kampanya yapıyor. Bu çok sevimli kurabiyeleri dağıtıyor hem de tam 10 tane bloggera.

Kazanmak istiyorsanız tek yapmanız gereken bu haberi blogunuzda paylaşmanız. Ve sonrasında 17 Ocak'a kadar bunu yorum olarak Zeynep'e bildirmeniz.

Şu sevimli kurabiyeler için bir post yazmaya değer..


2 yorum:

  1. Çoooook teşekkür ederim, bir müşterim var, o da halen saklıyormuş, taşınırken özel buzluk ayarlamış, duyduğumda bayılmak üzereydim =)) Çok şeker, beni mahçup ettin. Bol şans ayrıca =))

    YanıtlaSil
  2. Şansa ihtiyacım var evet istiyorum çünkü bu sevimli şeyleri :))
    Ayrıca sen bu kadar güzel şeyler yapınca elde değil kıyamıyor insan :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...