cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Üzüm Hanımla Zıpkın Bey-Fesleğen

10 Ocak 2011 Pazartesi

Üzüm Hanımla Zıpkın Bey

Hani hayatıma çok tatlı bir süpriz girmişti hatırlıyor musunuz? O süprizin bir adı oldu Zıpkın dedik bağrımıza bastık. Gelin görün ki ben çalışmaya başladım ve canım oğlum gündüzleri fazlasıyla yalnız kalmaya başladı. Konuşsun istediğimiz için eş almak istemiyorduk ama dayanamadık ve Zıpkınımıza bir eş almaya karar verdik. Kendi kendime isim düşünürken aklıma "Üzüm" düştü, rengi ne olursa olsun Üzüm olsun dedim. Gittik eşimizi seçmeye aynı Zıpkınım gibi ufak tefek hanım hanımcık bir kız beğendik. Rengi gri-lila gibi (siz mavimsi durduğuna bakmayın) mor Üzüm olabilecek kıvamda. Şimdi Zıpkınım mutlu, Üzümüm uyumlu...



Bu arada aklımda sizlerle paylaşmak için çok tatlı bir fikir dolanıyor ama birazcık araştırmalık işi var.
Araştırmalarını yaptığım gibi sizlerle olacak, bekleyin bence seveceksiniz ;)

Zıpkınımla Üzüm'ün evime getirdiği neşe gibi geçsin haftanız, onların ki gibi en başından uyumla başlasın işleriniz, renkleri gibi şenlensin günleriniz...

8 yorum:

  1. çok severim muhabbet kuşlarını. gerçekten öyle midir bilmiyorum ama bana çok pozitif hayvanlar gibi geliyor :D

    YanıtlaSil
  2. böyle güzel şeyler insanın evine enerjide getirir gerçekten :))

    YanıtlaSil
  3. Tibetin annesi; gerçekten pozitif hayvanlar, böyle öttüklerinde hep neşeli şarkılar söylüyor gibiler :)

    Burcu Çalışkan; bu kadar ufacık şeyler ama kocaman enerjilerle evi dolduruyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevimliler, yalnız kalmaması iyi olmuş. iyi haftalar canım :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlılardır şimdi bıcır bıcır evde:)

    YanıtlaSil
  6. Hande; teşekkür ederiz :) sana da iyi haftalar canım..

    Chilek; sorma mıkır mıkır konuşuyorlar aralarında, bir an önce eve dönmek istiyorum o yüzden :)

    YanıtlaSil
  7. Ay çok şekerler bunlar:) Benim kuşumun adı da limondu, limon gibi sapsarıydı, ama bikaç sene evvel sizlere ömür oldu:/

    YanıtlaSil
  8. puptakal; başın sağolsun canım :( hayvanlarla yaşamanın kaçılmaz sonu bu oluyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...