cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ben kar severim.. Kar de beni..-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Şubat 2011 Salı

Ben kar severim.. Kar de beni..

Dün ben kar severim dedim..
Bu gün öğrendim ki meğerse o da beni severmiş.
Meğer İstanbul'umun üzerine yağmamasının sebebi kimsenin onun için yazılar yazmaması, nasıl bir giriş yapacağını göstermemiş olmasıymış..
Naz değilmiş yaptığı sadece bilgisizlikten doğan bir kararsızlıkmış...

Sabah kalktım her zaman ki gibi elimi yüzümü yıkadım, odama geri döndüm.
Perdeyi şöyle bir aralamamla çığlık atmam bir oldu. "Kar yağıyor!" diye ilk şoku atlatmamla evin içinde sevinç çığlıkları eşliğinde fotoğraf makineme koştum.
Karı gördüğüm 2. anı sizlerle paylaşmak istedim.
İşte sesimi duyup günümü aydınlatan kar!


Demek ki neymiş isteklerimizi açık ve net bir şekilde sıralamalıymışız, isteğimiz ne olursa olsun, doğru yönlendirildiğinde gerçekleşirmiş...
Sabah süpriz yaparak karşıma çıktığı ve bana bu cümleleri yazdırarak nasıl bir umut verdiği göz önüne alınırsa kar ondan isteneni tam anlamıyla yerine getirmiş oldu...

Teşekkürler sevgili beyaz mucize...
Seni seviyoruz..
Daha çok uğra yanımıza olur mu?

5 yorum:

  1. uf çok durmadı gitti avrupa yakasında neredeyse bitti gitti

    YanıtlaSil
  2. bende istanbuldayım buraya yağmadı :(

    YanıtlaSil
  3. tatlım bende sabah görünce çok sevindim ama tutmadı işte puf:(

    YanıtlaSil
  4. kızlar, haklısınız kimi yere yağdı tutmadı, kimi yere hiç yağmadı bile. ama olsun sabah çıktı ya karşıma onunla yetiniyorum işte ben de :)

    YanıtlaSil
  5. o sabah sen asıl beni görecektin uyandığın saatlerde işe gidiyordum :)) yolda yürürken bir şey düştü burnuma - şaşı oldum bakmak için sonra kabanıma baktım beyaz beyaz bir tane daha ahhhaaaa kar yağıyor diye bağırdım yolda:) eminim duyan olmuştur:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...