cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ben şu anda ne yapıyorum acaba? Sorarım sana...-! ♥ Fesleğen ♥ !

17 Şubat 2011 Perşembe

Ben şu anda ne yapıyorum acaba? Sorarım sana...

Sürekli, sanki şu anda yaşamıyormuşum gibi yaşadığımı fark ettim yaklaşık bir dakika önce. Daha doğrusu anımı yaşamak olgusuna takılmam ve her geçen zaman dilimini içindeyken değerlendirmeye çalışmama rağmen içimde bir yerlerde hep ileride bir zaman dilimini yaşamayı bekleyen biriyle tanıştım.

"Arkadaşım sen ne yapıyorsun orada?" diye sormak istedim bir an. "Şu anda yaşamıyor muyum yani?" diye devam etmek istedim. Çünkü bu beklenti içindeki arkadaş sanki "yaşadığım zaman şu böyle olsun, bu böyle olsun" diye düşünüyordu. Hani "yeni yılda kilo vericem" "şu faturaları ödiyim bütün dertlerim bitecek" ya da "çocuklar büyüsün öyle kendime vakit ayırıcam" gibi tamamen bahanelere dayalı şu anda yapabileceklerini geleceğe erteleme düşünceleri değil. Bildiğin "yaşadığım zaman" diye düşünen saçma bir hisse sahip düşüncelerle dolu biri.

Bak içimdeki saçma düşüncelere sahip gereksiz biri. Aç kulaklarını dinle beni. Ben şu anda zaten yaşıyorum! Yapmak istediğin bir şey varsa şu anda da yapabiliriz, gerçekleşmesini istediğin ama yaşamadığın için gerçekleşmediğine inandıkların gerçekleşebilir çünkü SEN YAŞIYORSUN. Şu anda hayatın içindesin.

Şimdi söyle bakalım bana ne istiyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...