cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Fiyonklu Mim-! ♥ Fesleğen ♥ !

6 Şubat 2011 Pazar

Fiyonklu Mim

Image and the City blogunun sevgili sahibesi Duygu beni mimlemiş! 
Sahip olduğumuz fiyonklular ortaya çıkıyor, konumuz fiyonk anlayacağınız :) 
Yazısını okuyup resimlerine bakarken aklımdan "acaba benim kaç tane fiyonklu şeyim var, dur eve gidince bir bakayım" gibi düşünceler geçerken bir de baktım yazının sonunda mimlenenler arasında ben de varım. Çok mutlu oldum ve hemen postumu hazırlamak istedim ama bir türlü kısmet olmadı. Anca bu gün resimleri çektim ve işte karşınızda fiyonklu eşyalarım. Bu arada bu sayede anladım ki benim doğru düzgün fiyonklu bir şeylerim yokmuş :)   Yılbaşı hediyesi kırmızı eldivenler dışında hepsi eski şeyler. Hele kırmızı kazak emekliliğini çoktan ilan etmiş de ben dolapta yer kaplatıyormuşum boşuna, onu anlamış oldum. 

İşte başlıyoruz;
En yeni fiyonklum, hediye kırmızı eldivenlerim,

Kahverengi çok giymesem de yazın sık sık kullandığım tacım, 

Kullanılmaktan kendinden geçmiş kazağım, 
(kendisi header fotoğrafımda da bana eşlik ediyor) 

Yıllar yılı evvel aldığım yüzüğüm, en fazla 3 kere takmışımdır, 
Yine eski bir tişörtüm, kendisini unutmuştum son anda aramıza katıldı,

İşte benim fiyonklularım bunlar.. 

Şimdi sıra mimlenenlerde, 
Fiyonk dedin mi ilk akla gelen kişi Fashion by Siu blogu sahibi Sıla Yılmaz'ı mimlemezsek olmaz,
Sevgili Chilek
Modaerator olmazsa olmaz, 
Süper İnce Parlak Çorabı da unutmak  gerek,
Bir de Sihirli Çikolata'nın sahibi Müge 
ve 
Bal Gözlü Kızımız var. 

Hadi bakalım kızlar dökülün fiyonklarınızı!! 

10 yorum:

  1. Ayy fiyonkların çooook şeker:)) güle güle eskit cicilerinii...
    Siteme beklerim, mutluluk duyarım..Sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. eldivenler favorim oldu:) keyifle en yakın zaman da yapıcam bu mim'i .

    YanıtlaSil
  3. bu yazınızı okunca insan ister istemez, acaba benim kaç tane fiyonklu şeyim var diye düşünüyor:)tişörtünüz çok güzelmiş bu arada.

    YanıtlaSil
  4. Ivır Zıvır Kraliçesi, zaten kıyafetler kullanılmaktan eskimiş durumda :)) Sitene uğruyorum merak etme ;)

    Modaerator, heyecanla bekliyorum fiyonklu cicilerini :)

    Derya, madem merak ediyosun sen de dökül fiyonklularını. mimlendin say kendini ;) hadi senden de bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu mimim altından nasıl kalkarım onu düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Sılacım mimlerken aynı şeyi ben de düşündüm, "nasıl olur acaba" diye sonra da sırf bu yüzden mimlemeye karar verdim :))

    YanıtlaSil
  7. hani benim yaptığım ve senin aracı olduğun baykuşlu kolye :( onda da fiyonk var :))

    YanıtlaSil
  8. Yaa Berilcim haklısın onu unutmuşum :( zaten ben fiyonklu bir şeylerim yok diye giriştim bu işe, hep eskilere gitti elim. hatta sonradan başka fiyonklarla da karşılaştım :)
    ben ne kadar fiyonklu olduğumun farkında değilmişim meğer :)

    YanıtlaSil
  9. canım benim ne cici fiyonkların varmış,hele kırmızı eldivenlere bayıldım:)

    YanıtlaSil
  10. Duygucum sayende piyasaya çıktı fiyonklar :) ben de bu kadar fiyonklu olduğumu fark etmemiştim :))
    eldiven benim de favorim ;)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...