7 Şubat 2011 Pazartesi

Karma Enerji Kaynağım


Bu fotoğrafı dün çektim, bu gün fark ettim. "Dün neler çekmişim bir bakayım" diyerek çektiklerime bakarken  gördüm. Kalakaldım, sanki aşık olmuştum, başladım bakmaya. Baktım, baktım, daldım, gittim... 
Fotoğrafı çeken ben değilmişim, sanki dün orada değilmişim gibi. 

Dinginlik, huzur, güzel tatlar, yaşanmışlık, hayat, umut, güzellik, aitlik, gezginlik, neşe, coşku, güneş, enerji, ışık, çoğalma, büyüme... derken ne hissedeceğimi şaşırdım... 

Banyodan çıktığımda sürekli sevgilisini düşünen taze aşık kızlar gibi fotoğrafı düşünürken yakaladım kendimi. O an anladım ki, paylaşmalıyım sizinle bunu. Ama sonra içim burkuldu, sanki en özel sırrımı açıklayacakmış, sahip olduğum bütün güzelliği gözler önüne serecekmişim gibi hissettim. Sanki fotoğrafa her bakan ona aşık olacak, o benim olmaktan çıkacakmış gibi ya da bakıp da "bu mu yani" diyerek küçümseyecek kıracakmış gibi... 

Bana kıskançlığı bile hissettirdikten sonra kaçışı yoktu sizlerle paylaşmam gerekiyordu bu yeni karma enerji kaynağımı... Umarım size de iyi gelir...

6 yorum:

  1. Fotokritik gibi yerlerde var mı bir üyeliğiniz ? :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gerçekten:) bu arada fiyonkumu aldım ama önce düşünmeli çekmeli ve yayınlamalıyım:)

    YanıtlaSil
  3. mis gibi; öyle bir yere üyeliğim yok. o kadar iddalı değilim, teknik olarak bir şey bildiğim yok :) ama bunu sorduracak kadar iyiyse bu resim ne mutlu bana :)

    Chile; beğendiğine sevindim. bekliyoruz senin fiyonkları :)

    YanıtlaSil
  4. bence süper. şişe sanki kumda değil, havada gibi :)))

    YanıtlaSil
  5. gerçekten güzelmiş ama :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir fotoğraf çok sevdim,şişenin içinden bir mektup çıktığını hayal ettim bian:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...