cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Mavilikler İçinden..-! ♥ Fesleğen ♥ !

16 Şubat 2011 Çarşamba

Mavilikler İçinden..

Kahve içtim, kupamı koydum kenara. Kaldırmak için aldım elime bir baktım ki mavilikler içinde bir kalp bana göz kırpıyor kahvelerin içinden... Bu gün çok aşık hissediyordum kendimi kahve karşılığını verdi mavilikler içinden...


Sonra akşam oldu işten bir çıktım baktım hava hala mavi! Nasıl mutlu oldum, nasıl coştu içim. Yoldan geçen herkesi durdurup "Bu gün siyaha çıkmadım, maviye çıktım" demek geldi içimden. Soğuk havaya rağmen sanki yaz gelmiş gibi "içindi ısım" (burası tabi ki "ısındı içim" olacak, ama komik geldi hatamı da bırakıyorum buraya) sanki hayatımda her şeyin yolunda gittiğini kanıtlarcasına titredi içim... Mavi ne güzeldi bu akşam, ne kadar umutluydu, ne kadar aydınlıktı, ne kadar ferahtı.... 

Mavilikler sardı sarmaladı bu gün beni... Ferahlattı, rahatlattı, huzurla doldum, umutla coştum...

9 yorum:

  1. Mavi sonsuzdur,derindir,umuttur,gülüştür,sevinçtir..
    O zaman mavilikler hep seninle olsun,huzur versin her gününe..(kalbinde pek sevgi dolu :)

    YanıtlaSil
  2. Kalp süper çıkmış pelincim :) umarım günü de mavilikler içinde kapatmışsındır...

    YanıtlaSil
  3. Az kaldı, yakında maviikleri daha çok göreceğiz. Bahar geliyor :))

    YanıtlaSil
  4. bende mimin var ;)

    http://gezenpatik.blogspot.com/2011/02/mimlendim.html

    YanıtlaSil
  5. Selfet; güzel dileklerin sağol canım. Ayrıca teşekkür ederim, senin de kalbin sevgiyle kaplı ki görebiliyorsun...

    Damlacım evet gün mavilerle dolu oldu..

    Hande; evett!! Bahar geliyor bütün coşkum bundan sanırım :)

    Gezen patik; teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir görüntü:) bazen böyle ufak şeyler yüzümüzde bir gülümseme yaratabiliyor:)

    YanıtlaSil
  7. Derya; ufak şeylerle gülebildiğimiz zaman zaten hayat yaşanabilir oluyor :)

    YanıtlaSil
  8. görüntü harika hep maviliklerde olmak dileğiyle :)))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...