18 Şubat 2011 Cuma

Mimli Cevaplar


Gezen Patik beni mimlemiş, buyurun okuyun bakalım neler demişim.. 

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Bu soruya o kadar cevap veremedim ki, bu soruyla karşılaşmam diye cevaplamak istiyorum. 

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Bu aralar teknoloji konusunda geri kaldığımı düşünüyorum. Teknolojik bir şeyler, iPad olabilir mesela. 

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
En son kızarmış ekmek uğruna çok sevgili diyetimi bozdum. Ama genelde tabi ki çikolata!

4.Uğurun var mı, uğurun?
Var diyesim var ama sorsan ne diye işte ona cevabım yok. 

5.Kendine en yakıştırdığın renk? 
Kırmızı, beyaz, siyah ve koyu yaprak yeşili 

6.En sevdiğin takın?
Bu gün kopan sahte altın bilekliğim. Bak yine hatırladım üzüldüm. 

7.Takıntın?
Düzen! Her yer pis olabilir ama mutlaka düzenli olmalı. Rastgele yerleştirilmiş şeyler içimi sıkıyor hemen düzeltmek istiyorum. 

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Bu aralar New York var aklımda. Sevdiğimle bir gitsem, kaybolsam o karmaşanın içinde..

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım..
Hangisini söylesem öyle çok ki... 

10.Solunda ne var?
Üzerinde Pelin yazan yastığım.

Mimlerde adet olunduğu üzere benim de birilerine bu soruları yöneltmem gerekiyor. Ama bu sefer kimseyi seçmiyorum beni takip eden, okuyup da cevaplamak isteyen herkese gelsin :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...