cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ohh Hayat Bana Güzel...-! ♥ Fesleğen ♥ !

24 Şubat 2011 Perşembe

Ohh Hayat Bana Güzel...


Bu aralar sürekli yeni hayaller çıkıyor karşıma. Sürekli yeni hedefler belirliyorum. Ertesi gün oluyor başka bir şey geliyor aklıma, bir hedef daha ekliyorum gelecek planlarıma. Nasıl içim parlıyor o planları yaparken. Geleceği düşünüp düşünüp mutlu oluyorum, Çılgın Bediş kıvamında dalıyorum hülyalara... 


Hayal fabrikası gibiyim anlayacağınız. Yıllardır böyle üst üste güzel hayaller  kurmamıştım. Hatta uzun yıllardır hayal kurmadığımı fark ettim bu döngünün içine girince. Önce hayalimi belirliyorum sonra o hayalime ulaşabilmek için hedefimi koyuyorum önüme. Hani aylar evvel "Kim Ressam olmak ister?" diye sormuştum sizlere. İşte şimdi ben oldum ressam çiziyorum kendi hayatımı kendi ellerimle... Hem kalbime hem aklıma hem de ruhuma hitap ediyor çizdiklerim. Her türlü doluyor içim, mutlu oluyorum.. 

Ohh hayat bana güzel... 

3 yorum:

  1. hayal kurmak gercekten çok güzel..bu ara bende sık sık yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. hayaller güzeldir be canım:)onlar çekilesi ve sevimli kılmıyormu şu sıradan yaşamları zaten...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba

    Bloğumda blogculara özel hedıye cekilişim var. Bloğunuzu ziyaret edip sizide davet etmek istedim :)

    Sevgılerımle Pınar

    http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...