23 Şubat 2011 Çarşamba

Olur mu?

Aynı anda bir şey içinizi sıkıştırırken siz öbür tarafta mutlu hissedebilir misiniz? Eğer ikisinin de olduğunu düşünüyorsanız biri gerçek değil midir? İkisinin de gerçek olması mümkün müdür? İçiniz mengeneyle sıkıştırılıyor gibi kalbiniz hızlanırken siz açtığınız müzikle keyifle şarkıya eşlik ederken hissettiğiniz mutluluk "mutluluk" mudur?

Kafam karıştı bu gün. Hem kafa karıştırıcı geliştirmeler olduğu için hem kafam karışırken duygularım karışmadığı için bu ikisinin ayrı ayrı mı kullanıldığını düşünmeye çalıştığım için...  Yağmur yağıyor, mis gibi bir ferahlık veriyor ıslaklığı. Aynı zamanda fazla renksiz, kasvet katıyor manzarama... Aynı yağmur hem ferahlık hem kasvet verebiliyor mu yani? O zaman çok normal benim içim sıkılırken mutlu olabilmem, öyle değil mi?



Kafa karışıklığım ofis imkanları ile kağıda böyle yansıdı işte.. Bir yanda bulutların üzerindeyim, hem mutlu olduğum için hem farkındalığım düştüğü ne yapacağımı bilemediğim için. Kalbim çarpıyor hem sevdiğim için, hem heyecanlandığım, kızdığım, üzüldüğüm, hissettiğim için. Güneş var biliyorum, parlayacak ama uzak hissediyorum daha zaman var gibi güneşe. Şimşekler çakıyor içimde, hem enerji yaratıyorlar, hem enerjimi alıyorlar. Yıldızlar var, sevmediğim turunculardan, yine de orada olmalarını istiyorum, renklerini sevmesem de dünyamda olsunlar....

Yazıdan bir şey anlamazsanız haklısınız çünkü ben bile bu gün kendimi çözemiyorum.

5 yorum:

  1. Gelip giden ruh halleri ..Bazen yağmur yağarken gökkuşağı çıkar..Onun gibi..

    YanıtlaSil
  2. Yazılarını okudukça kendi içimdeki karmaşıklığın aynısını görüyorum, o yüzden yazdıklarını çözmeye en yakın duranlardan birisiyim.

    Mutluluk konusunda da, mutluluğun çeşit çeşit olduğunu düşünüyorum. Bu da mutluluk, bir başkası da...

    YanıtlaSil
  3. bugün benim haleti ruhiyemde aynı. demek ki günde bir sorun var :P

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarınız için teşekkürler.. Bu konuda yalnız olmadığımı bilmek istemezdim ama yine de iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  5. hem kafam karışırken duygularım karışmadığı için .
    negüzel duygularında eminsin işte:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...