cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ağrı Kesicilerle İyileşilmiyor..-! ♥ Fesleğen ♥ !

8 Mart 2011 Salı

Ağrı Kesicilerle İyileşilmiyor..

Dün bir ara ulaştım kumanda panelime.. Yazdım, yazdım, döktüm içimi hazır bulmuşken.. Sonra kaydı yayınlamak istedim olmadı, kaydetmek istedim olmadı.. Yitti gitti içimden akanlar.. 

Sizlerle dertleşmeyi özledim, hayatın içinden çıkardıklarımla kendimce konuşmayı özledim, yorumlarınızı okumayı, mail kutumu açtığımda sizlerden yorum geldiğini gördüğüm an ki heyecanımı özledim.. Kişi sayım arttıkça hissettiğim mutluluğu, sizlerin yazıları ile yeni şeyler öğrenmeyi, bloglar arası iletişimi özledim... 

Bana ait bir yere ulaşmak için dns ayarlarımı değiştirmiyorum ya da wordpress'e taşınmıyorum. Bunları ne yazık ki çözüm olarak değil sadece ağrımızı dindirecek ağrı kesiciler gibi görüyorum. Soruna farklı bir bakış açısı getiriyorlar, problem odaklı değil çözüm odaklı bir duruşları var gibi ama işte öyle değil.. Önemli olan  problemi görmezlikten gelip sürekli ilaç içip ağrıyı dindirmek değil önemli olan sorunu kaynağından çözmek bir daha karşılaşmamak üzere... 

İzleyici sayımı arttıran bir kişi.. Bu durgun günlerde nasıl geldin de buldun beni bilmiyorum ama iyi ki gelmişsin...

Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun!!!!! 

1 yorum:

  1. yasaklarin bittigi bir dönemi özlemle bekliyorum, yazmaya devam et, en azindan biz yurtdisinakiler okuyoruz ve takip etmeyi basariyoruz ;) sevgiler

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...