cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bu gün de.. Blogumadokunma!-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Mart 2011 Salı

Bu gün de.. Blogumadokunma!



Bu gün de sevinecek bir şey çıktı.. Bloguma hala girebiliyor ve sizlere hala buradan seslenebiliyorum ve bunu bir ayrıcalık olarak görüyor "hala bana ait bir yere ulaşabiliyor" olduğum için seviniyorum...

Blogumadokunma diyoruz...

Bloglar maç yayını yapmak için değildir! Bloglar kendini ifade etme, başkalarıyla tanışma, dostluklar kurma, hiç tanımadığın birilerine hediye alma, yorum yapma, teşekkür etme, özür dileme, paylaşma, tek olma, hep beraber olma, sevme ve sevilme yeridir...

Bloglar KİŞİSELDİR!
Bloglar PARASIZDIR!

Biz sizin paranızı çalmıyoruz, kişiliğinizle ilgilenmiyoruz sizler de bizim blogumuza dokunmamalısınız! 

Sustum sustukça sıra bana geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...