cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sürahi mi Bardak mı?-! ♥ Fesleğen ♥ !

25 Mart 2011 Cuma

Sürahi mi Bardak mı?

Küçükken benden soğuk su getirmem istendiğinde içime bir huzursuzluk düşerdi neden mi? Çünkü ben her seferinde ikileme düşerdim. Acaba önce buzdolabından çıkardığım sürahiyi mi ısınmadan geri koymalıyım, yoksa soğuk su koyduğum bardağı mı ısınmadan hemen götürmeliyim? O sırada aklımdan şunlarda geçerdi, "Sürahi bekleyebilir nasılsa tekrar soğuma şansı olacak ama bardak bekleyemez", "Şimdi önce bardağı götürürsem sürahi için geri dönmem gerekecek, bir iş daha çıkıyor" ve "Ben böyle düşünmeye devam ettikçe sular ısınmaya devam ediyor, karar vermeliyim!" Nedense her seferinde sürahinin kazandığını hatırlıyorum, hangi sebebin etkili olduğunu bilmiyorum ama hep sürahiyi buzdolabına tıktığım gibi hızlı adımlarla suyun daha fazla ısınmasına izin vermemek için suyu sahibine ulaştırırdım. 

İkilemden ne zaman kurtuldum ve ne zaman o suyun o kadar çabuk ısınmayacağını keşfettim hatırlamıyorum. 

Bu anımdan ne gibi bir sonuç çıkarmam gerektiğini hala anlayamadım. Küçük aklımla kendimi fazla yorduğum mu, detaycılığımın kökeninin ne zamana ulaştığı mı yoksa çocukluğun ne kadar küçük sorunlar üzerine kurulu masum bir dünya olduğunu mu? Bilemedim bir türlü sürahiyi mi kaldırmalı, suyu mu götürmeli? 

4 yorum:

  1. Bayildim ben bu yaziya :) Hic boyle bir ikileme dusmedim ama bundan sonra bardak+surahi gordugumde aklima gelecegin kesin ;)

    YanıtlaSil
  2. hahahahhaha ay çok güldüm, ne tatlı dertler ama:)

    YanıtlaSil
  3. ne keyifli bi yazı olmuş bu:) aynı ikileme ben de çok düştüm;) ve dediğin gibi o suyun öyle hemen ısınmayacağını ne ara keşfettim farkında değilim;)

    YanıtlaSil
  4. Serrose ve Purptakal; sizleri güldürebildiysem ne mutlu bana :)

    Hayat Güzel; benim gibi birinin daha var olduğunu öğrenmek eğlenceli oldu :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...