cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Yasaklar Yüzünden..-! ♥ Fesleğen ♥ !

22 Mart 2011 Salı

Yasaklar Yüzünden..

Ah Digitürk ah yasakçı zihniyet sizin yüzünüzden Fesleğen'in 1. yıl kutlamalarını kaçırdık... 

Blogumun biyolojik doğum günü 23 Temmuz, o gün kutlamamıştım. Gelin görün ki bloguma aktif olarak geri döndüğüm 17 Martı da kutlayamadım. Neden? Çünkü o kadar uzaklaştım ki sevgili blogumdan, 17 Mart geçiverdi ben fark etmeden. 
(kumanda panelime ulaşıyor olabilirim ama tam anlamıyla ulaşmış hissedemiyorum kendimi)

1 senede kocaman oldum, katılımcı sayım 230 oldu, içimdekiler sizlerle buluştu. O zamanlar babannem vardı şimdi yok, o zamanlar sevdiğim uzaktaydı şimdi yanımda, o zamanlar okuyordum iş yok diye sızlanıyordum şimdi masamdan yazıyorum bu yazıları ve o zamanlar sizler yoktunuz şimdi karşımdasınız. 

Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim daha nice hep beraber yeni paylaşımlara!!! 

5 yorum:

  1. bir yılda çok şey değişmiş.. blogunun yeni yaşı kutlu olsn:))

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzun yeni yaşını kutluyorum,bol izleyicili nice yıllara

    YanıtlaSil
  3. iyi ki dogdun feslegen...hayat daha nice güzel gelismelerle gelsin gene sana ve paylasimlarina

    YanıtlaSil
  4. nice seneler olsun canım :)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkür ederim!!

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...