cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI 23 Nisan'da Blogum Benim Değil Bakalım Kimin Olacak-! ♥ Fesleğen ♥ !

22 Nisan 2011 Cuma

23 Nisan'da Blogum Benim Değil Bakalım Kimin Olacak



Geçen sene iş işten geçtikten sonra bu projeden haberim olmuştu. Bu sefer önceden haberim oldu ama sizin haberiniz var mı diye aklıma düştü paylaşayım dedim sizlerle de... 

"23 Nisan'da Bloglar Çocukların" projesi; UNICEF ve TOHUM OTİZM sponsorluğunda, H&M ve TÜRK TELEKOM katkılarıyla bu yıl üçüncüsü düzenleniyor.

"23 Nisan'da Bloglar Çocukların" projesinde 23 Nisan'da blogunuzu bıraktığınız çocuk istediğini yazıyor veya isterse çizdiği bir resmi paylaşıyor. Eğer bunları yapamayacak kadar küçükse siz onun o gün için yaptıklarını sesli video kaydıyla blogunuzda paylaşıyorsunuz.
23nisanblog@gmail.com adresine e-posta atarak blogunuzu listemize ekletebilirsiniz.

Eğer etrafınızda blogunuzu verecek bir çocuk yoksa, UNICEF ve Tohum Otizm Vakfı bu projeye destek veriyor. İsterseniz birini tercih edebilir veya iki kurumdan da çalışmalar alabilirsiniz. Nasıl tercih ederseniz. Bu çalışmaları talepler doğrultusunda size iletiyoruz.

Blogunuzda UNICEF aracılığıyla çocukların çalışmalarına yer vermek için, 23nisanblog@gmail.comadresine UNICEF başlıklı e-posta göndererek blog adresinizi bize iletebilirsiniz.

H&M, 23 Nisan günü çocuklara devredilen her blog için, yardıma muhtaç çocuklara toplamda 1000 adet kıyafet bağışlıyor.
Türk Telekom, bilgisayar ihtiyacı olan çeşitli okullara 10 adet PC bağışında bulunacak.

5 yorum:

  1. hiiç duymamıştım bunu!!!
    yorum yazmadan önce hemen gittim ve mail attıım :)
    bakalım bundan sonrası nasıl ilerleyecek....
    süper bir bilgiydi benim için çok çook teşekkür ederim ciciiiii

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim işe yaradıysam ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  3. harika süpper hemde meilimi gönderdim benimde blogum çocukların olsun. Teşekkürler plndrkn :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bende katılmak istiyorum ama geç kaldım galiba..Fesleğen hanım size mail attım ama ayrıntılar hakkında :):)

    YanıtlaSil
  5. Pelincim çok güzel bir paylaşım. Teşekkürler. Bende sayende bir çocuğun çizdiği resmi blogumda paylaşacağım. Yazından da alıntı yaptım canım.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...