cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI B Yüzü-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Nisan 2011 Perşembe

B Yüzü


Ben bunlardan müzik dinlerdim, sevdiğim şey için emek verirdim... 
Biterdi kaset, arkasını çevirirdim, yeniden başlardı her şey... 
Bazen sadece tek yüzünü dinlerdim, tek bir fikre saplanırdım o günlerde...
B yüzü vardı, çevirirdin arkasını A yüzü olurdu, o zaman öğrendim iki yüzlü olunduğunu...
Benim gibilerdi onlar da, çeşit çeşit, ritm ritm, duygu duygu...
Benim sığınaklarımdı, müzik ruhun gıdasıydı...
Bu kasetlerle ağladım, hayal kurdum, mutlu oldum, özel anlarımı onlarla doldurdum...
Bir gün rockçı olup kafa sallardım, ertesi gün pop kraliçesi ile coşardım...
Bana özellerdi, her an benimle gezerlerdi, sevdiklerimin yanımda olmasına alıştım...
Bulduğumda anladım, ne de özlemişim kendimi keşfettiğim o yılları ...

6 yorum:

  1. ay süper olmuş :) ne güzel günlerdi ya bir sarkıyı başa sarar sarar dinlerdik bazen saatlerce :) Bazen teyp boğazına doladı olurdu sarardık kaseti tadı başka bişiydi güzeldi :)
    Teşekkürler o günleri anımsattığın için :)

    YanıtlaSil
  2. insan o günlerde dnledigi şarkıları dinliyince o anda yaşadıklarına geri dönüyor nostarji süper

    YanıtlaSil
  3. ayyyyy çocukluğummm ayyy ortaokul lise yıllarım, kasetlerimi özledim, kendi doldurduklarımm, karışık kasetlerim..
    eline sağlık, çok keyifli olmuş canım

    YanıtlaSil
  4. Tadımlık nostalji yaşatıp, yüzünüzü güldürebildiysem ne mutlu bana...

    YanıtlaSil
  5. haha biz de kendimi b-girl sanıyorduk pelin :)) nasıl ergenmişiz

    YanıtlaSil
  6. of sorma şekerim ergenlik halleri çok fena :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...