12 Nisan 2011 Salı

Can Sıkıntısı Çanta Mimi :)

Sevgili Japon gülümüz Serrose, beni mimlemiş. Neymiş yapacaklarımız? Çantamızın içinde ne var ne yok ortaya dökmek. Hadi bakalım o zaman başlayalım neler varmış bu günlerde çantamın içinde...


İlk fotoğrafta topluca çantamı ve içindeki görebilirsiniz. Çantam zavallısı ayakta duramayan yumuşak deri bir model olarak pek boynu bükük kalmış ama sağolsun içi pek geniş, çok rahat oluyor. 

 İkinci fotoğrafta çantamdaki ıvır zıvırları görebilirsiniz. Allık fırçam, (allığı üzerine alıp çantama atıyorum, bir daha allık taşımam gerekmiyor, tam benlik pratik bir şey), rujum, dudak koruyucum ve sevgili babaannemden kalma yeşil göz kalemi kutum. O yeşil şeyin içinde göz kaleminizi çantanın hiç bir yerine bulaştırmadan taşıyabiliyorsunuz.

Her ihtimale karşı diyerek taşıdığım tokalarım, aynam, bozuk para cüzdanım, mendilim, naneli sakızım, şirket telefonum, havalar hala soğuk olduğu için benimle gezen kulaklığım ve tabi ki arada çıkan güneşe karşı sevgili güneş gözlüğüm.

Orada bir de renkli metreyi görüyorsunuzdur. Tadilat koşturması yaşıyoruz demiştim dün çantamı dökünce karşılaştım kendisiyle. Çıkardım evde bıraktım, sabah işe giderken montumun cebinden de başka bir tane çıktı. Metre metre ölçeceğim her yeri...




Geldik mi son fotoğrafa, burada da her zaman yanımda taşıdığım canım akıl defterimi, bu aralar okuduğum "Tanrı ile Sohbet" üçlemesinin ikinci kitabını ve nikah tarihimize kadar sürekli gözümün önünde olsun diye çıkardığım takvimimi ve cüzdanımı görüyorsunuz. Çok sevgili kalemlerimi de unutmamak lazım tabi.

Evet ben görevimi yerine getirdim çantamın içini sizlerle paylaştım. Şimdi yeni birilerinin daha çantasını görmek görmek;

Nzn,
Moda ve Yemek tarifleri,
Hayat Güzel,
Selinka,
Sütüme Saralleme Karışma  blogu sahibi Özge, bu mimi kendince farklılaştırıp mutfak alışverişi çantanı da ortaya dökebilirsin :)

Bu arada dün akşam bu fotoğrafları çektikten sonra bilgisayarımı kaybettim ne olduysa kapandı bir daha açılamadı. Sanırım önümüzdeki günlerde sadece şirketten sesleneceğim sizlere... Üzüldüm...


11 yorum:

  1. Metre ha..Çok orjinal :):) Benim çantamdanda ampül çıkmıştı, bağlantı aşağıda..:):)Çok gülmüştüm :)



    hayatinsuspayi.blogspot.com/2011/01/ornek-ampul.html

    YanıtlaSil
  2. hah!! bu da bana ders olsun!
    yahu senin çantadan çıkan her şey pek derlitoplu duruyor. benden her an kedi yavrusu çıkabilir :))
    akşama ben de çekeyim fotoları.
    laftan anlamayanın hakkı kötekmiş işte :)

    YanıtlaSil
  3. ooo
    tesekkur ederim ;)
    Tanri ile Sohbet 1 i cok severim ama hala 2 ve3 u okumadim :(

    sayende yeni bloglar taniyacagim bakalim bakalim :)

    YanıtlaSil
  4. çok güldürdün beni çok çok!!! mutfak alışverişi çantası! Ben son durum hakkında özet geçeyim her yerden ama her yerden alışveriş listesi ve yolda aklıma gelen tarifleri yazdığım minik not kağıtları çıkıyor! defter, kitap arası, mont cebi, cüzdan her yerden... Asıl kalabalığı yapan onlar çantamda, yoksa çok da farklı bir şey yok... Haaa metre taşımam evet ama iğne iplik olur bende de:)

    YanıtlaSil
  5. Ya ne kadar düzenlisiniz hepiniz,benim çantanın içinde bi ben yokum:)Kıskandım..

    YanıtlaSil
  6. beni de hatırladığın için çok teşekkür ederim canım, keyifle cevaplıycam:)

    YanıtlaSil
  7. resmen fotoğrafları çekmeden önce dün akşam gittim ve çantamı temizledim!!!
    yakında cevaplıyorum ama hazırlaklarımı tamamlamam lazım yoksa rezil olurum tüm blog alemine :)))

    YanıtlaSil
  8. Hayatın Süs Payı; senin hikayen benim metreden iyiymiş :))

    NzN; canım çok şekersin...

    Serrose; Tanrı ile sohbet'in 1'i 2'den iyi, bakalım 3 nasıl çıkacak :) ben de sayende post girmiş oldum :)

    Sütüme sarelleme karışma; güldürebildiysem ne mutlu bana :) bekliyoruz o zaman o tatlı karmaşayı...

    Tullu; dışarı çıkarınca böyle düzenliler, içeride harmandalı oynuyorlar merak etme :)

    Hayat Güzel; ne demek canım hatırlamak, zevkle takip ettiğim blogu unutur muyum :) bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  9. heheheh süpper olmuş bi ara benimde aklıma gelmişti biri başlatsa diyodum da benide mim yapın :)))

    YanıtlaSil
  10. çantamı temizledim, toparladım ve postumu da biraz önce yayınladımmmm :))

    YanıtlaSil
  11. çanta da yok yokmuş,büyük çanta kullanmanın avantajları :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...