cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Mevsimlik Sahip 2-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Nisan 2011 Cuma

Mevsimlik Sahip 2


Sabah puslu İstanbul'a uyandım. İşe varış yolculuğuma çıktım, yine köprüyü geçtim, yine kitap okudum, yine metrobüsün içindeydim. Kitabımda bir bölümü bitirdim ineceğim için yeni bölüme başlamadan akşam okumak üzere kitabı çantama koydum. Başımı bir kaldırdım ki gri günün içinde yol kenarında bir güzellik. Benim bahar güzelliğim, o gri yolların yanında rengi solmuş çimenlerin içinde kaldırmış başını mağrur mağrur duruyor. İçim güldü o güzel kırmızı rengi görünce, "bahar gelmiş" diyerek haykırmak istedim uykulu kalabalığa... 

Geçen sene de ilk gelinciğimi gördüğümde bunları paylaşmıştım sizlerle.. Bu sene onların üzerine koyacak yeni bir şeylerim yok baharı karşılamış olmanın sevincinden başka... 


Gelinim, gelinciğim, nazlı çiçeğim bu sene de o güzel yüzünü gösterdi bizlere ve ben anladım ki bahar geldi.

1 yorum:

  1. ehe bahar gelmiş :))baharın ilk çiçeklerinin açtıgını görmek insanı mutlu ediyo:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...