cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Tarih tekerrürden ibaretmiş…-! ♥ Fesleğen ♥ !

29 Nisan 2011 Cuma

Tarih tekerrürden ibaretmiş…

Çocukluğumu hatırlıyorum, bugünlerden daha gri olan günleri… Merdaneli çamaşır makinelerini, sokakta dizlerimizin yaralandığı ve hiç acı çekmediğimiz oyunları… tek kanallı TV’yi, joystikli atarileri ve evet belki de Facebook’da geçen 80’ler 90’lar videolarındaki her şeyi hatırlıyorum…

Bir şey daha var hatırladığım… Futbolu çok severdim, Babam da bana Maradona’dan bahsederdi… Yaşayan efsanesiydi futbolun, anlatırken gözlerinden kıvılcımlar çıkardı… Ben de hayal kurardım, babama bile çalım atabilirdi ya Maradona, çok büyük futbolcuydu yani.

Bir de yıl yanlış hatırlamıyorsam yıl 1997’ idi, Lady Diana diye bir kadın ölmüştü haberler gösteriyordu, bütün dünya ağlıyordu, annemle babam düğünlerinden muhteşem diye bahsetmişlerdi ne düğündü o…

Çocuktum büyümeye çalışıyordum o zamanlar, büyümekten başka hiçbir şey daha büyük mutluluk veremezdi bana…

Sonra;

Bir gün uykuya daldım sanki, her şey değişti. Atariler gitti bilgisayarlar geldi… Tetris gitti PSP geldi. Fred Çakmaktaş sustu üç boyutlu çizgi filmler sardı. Her yanı kuş’larla kaplı olan İstanbul trafiğine farklı farklı arabalar geldi…

Oturduğumuz yerden dünyanın bir ucunu izlerken dünya futbolu Messi’yi konuşuyordu, hatta bende dün gece izlemiştim. Ne oyuncuydu o, Maradona veliahtı ilan etmişti hatta futbol yorumcularına göre Maradona’dan bile iyiydi…

29.04.2011 saat 14:00, internet üzerinden Kate Middleton ile Prens William’ın düğününü izliyorum… Kraliyet ailesine yeni bir gelin geliyor ve ben fark ediyorum ki büyümüşüm…

Yıllar sonra çocuklarıma Messi’den, Kraliyet Düğünün ’den bahsetme sırası bende artık…


Tarih tekerrürden ibaret dedikleri buymuş demek ki, binalar, arabalar, teknoloji değişse de yaşananlar hiç değişmiyor…

Ve ben büyümenin beni hiç mutlu etmediğini fark ediyorum.


Nasuh…
(Konuk yazar)

6 yorum:

  1. kendimi okudum sanki bu yazıda. ne doğru söylemişsin..

    YanıtlaSil
  2. ben ilerde "bizim zamanımızda..." diye söze başlıyacak mıyız onu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Büyümek seni memnun etmiyor ise, sen de çocuk kal o zaman:):)

    Ne dersin?

    YanıtlaSil
  4. çakmaktaşlar kaybolmasaydı keşke :/
    her şeyin sade ve teknolojik olmadığı zamanları pek göremedim ama sanki o zamanlarda insanlar daha mutluymuş gibi geliyor bana da

    YanıtlaSil
  5. kendi ağzımdan çıkan cümleleri duyar gibi keyifle okudum yazını:)... ahh biz aynı kuşağın çocukları:)

    YanıtlaSil
  6. "Ve ben büyümenin beni hiç mutlu etmediğini fark ediyorum."

    Bende bendeeee aynı zamanlardan kalmayız ve büyümeme şansım olaydı sanırım büyümezdim :D

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...