cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Avizelerde aradım cevabı-! ♥ Fesleğen ♥ !

20 Mayıs 2011 Cuma

Avizelerde aradım cevabı


Dün gece deprem oldu. 
Uyumak üzereydim, yatıyordum. Birden yatağımın tatlı tatlı sallandığını fark ettim. Durdum, hiç bir şey yapmadım sadece bekledim. Sonra da kalktım yerimden ışığı açtım, avize sallanıyor mu diye baktım. Yetmedi koridora çıktım orada sallanıyor mu diye kontrol ettim. Sallanmıştık ama nedense emin olamadım, avizelerde aradım cevabı... Sonra televizyonu açtım, "deprem oldu" desinler istedim, dediler. Doğru hissetmiştim. Hislerimin doğruluğunu teyit edince gittim yattım. Uyumak üzereydim ve uyudum. 

Bu gün depremi düşündüm. 
"Deprem" olurken neden yerimden kalkmadığımı? Deprem sırasında yapılması gerekenleri öğrenmemiş miydik?Dolabın, yatağın yanında cenin pozisyonu almam gerekmiyor muydu? Sorularım cevapsız kaldı,baktım avize aradım, bulamadım. 

Anladım ki bilmek bir işe yaramıyor, hissetmek, sadece isim koyuyor çözüm olmuyor... Bilsen de, hissetsen de bekliyorsun sadece. Durup bekliyorsun sessizce, "ha bitti ha bitecek" diye... 

2 yorum:

  1. malesef öyle. biz de hissettik ve geçmesini bekledik ve aynı dediğin gibi avizelere baktık..

    YanıtlaSil
  2. 17 ağustos depreminden sonra bile uyuyabilen biriyim ben :) ertesi gün öğlen olayın ciddiyetini anlayınca çıktım o evden :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...