30 Mayıs 2011 Pazartesi

Ayna ayna söyle bana...

15 Nisan 2010'da "Sırlı Aynalar'da şöyle demişim, "Dostlardır içimizi aydınlatan, dostlardır ruhumuzu aynalayan... Kişi sırlıdır, saklıdır. Bundandır ki bir kendi gibi sırlı olana ihtiyaç duyar. Aynadır şu hayatta bir sırra sahip olan ve dosttur bir kişiye ayna olan..." 

Cumartesi günü aynalarımla beraberdim. Hani bana şiirler yazdıran, bir fotoğraf karesiyle yazılar yazdıran, bir elin beş parmağı kadar birbirinden farklı olduğumuz ama hep "bir" olan  dostlarımla sarmalanmıştım. Işıl ışıldı olduğumuz yer, gözüm kamaşıyor, gönlüm parlıyordu ama öbür yandan da içim sıkışıyordu, bir derdim vardı ama konuşamadım bir türlü anlatamadım. Onlara anlatamayınca birikti kelimeler, üst üste sıkıştılar kalbimde. "Of" diyerek başladım yeni haftaya, baktım olmuyor, yazdım anlattım derdimi. Başladılar cevap vermeye, onlar yazdıkça ben ferahladım, onlar söyledikçe ben sakinleştim... 

Serdar Özkan'ın da son kitabında dediği gibi "Dost dostun aynasıdır." 

İyi ki varsınız cankızlarım, iyi ki hayatımdasınız, iyi ki biriniz ışık, biriniz ayna olup hem beni bana yansıtıp hem beni aydınlatabiliyorsunuz... 


3 yorum:

  1. etiketler özetlemiş bu yazıyı. her zaman birbirinize destek oldugunuz daha nıce yıllar eklensın dostlugunuza

    YanıtlaSil
  2. Kız arkadaşlar gibisi var mı? Yok gerçekten de, iyi varlar ve hayatımızdalar:))

    YanıtlaSil
  3. Aynen kızlar süpersiniz sizler de :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...