cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ben eskiden...-! ♥ Fesleğen ♥ !

10 Mayıs 2011 Salı

Ben eskiden...

Lisedeydim, televizyonlarda Greenpeace eylemleri gösterilirdi. Kendilerini kapılara zincirlerlerdi, köprüden bir şeyler sallandırırlardı. Çok özenirdim o zamanlarda onlara. İnandıkları şeyler uğruna savaş verdikleri için farklı bir yere koyardım onları. Sonra eskileri dinlemeye devrimcileri tanımaya başladım. Onları da aynı hislerle dinledim. Bir düşünceye sahip oluyorsun ve bunun için savaşıyorsun. Ne kutsal bir duygu... 

Dershanede rehberlik öğretmenimizin odasında yaptığımız konuşmayı hatırlıyorum "Ben modern devrimci olacağım, her zaman inandıklarım için savaşacağım" demiştim. 

Ne oldu o kıza? Onu arıyorum şimdi... İnandıklarım için savaşmadığımdan değil, uğruna savaşılacak bir düşüncem olmadığından... 

Sevinsem mi acaba? Düşüncelerim her zaman hayata geçebildiği için...
Üzülsem mi acaba? Büyük düşüncelere sahip olamadığım için... 

4 yorum:

  1. bir yerden sonra insan uğruna koşuşturcak büyük düşünceler değil huzur arıyor..

    YanıtlaSil
  2. sen o greenpeace'cileri inandıkları şeyler uğruna savaşan insanlarmı sanıyorsun.Onlar parayla tutulmuş bir avuç provakatörden başka birşey değil. Özellikle greenpeace'ciler için yazıyorum. Onların çoğu yabancı uyruklu yada liderleri öyle . Adamların kenni ülkelerinde 8-10 tane nükleer santral var türkiyeye kurulunca eylem yapıyorlar. Sizin ülkeniz nükleer santralleriyle bi yandan dünyayı kirletsin bi yandan gelişssin . biz dünyayı koruyalım ülkemizi yeşillendirelim ot yiyelim ne güzel .. bu yazdıklarım o nükleer santrale karşı çıkıp eylem yapan satılık grenpeace'cilere ... saygılar

    YanıtlaSil
  3. Gök; haklısın sanırım bu yüzdendir ki huzurluyum ama uğruna savaşacak düşüncelerim yok :)

    By Mutu; O Greenpeacelerin kim oldukları ve nasıl oralara geldikleri ile ilgilenmiyorum zaten. Bana hissettirdikleri bunlardı o zamanlar, şimdilerde kalmadılar zaten. Liseli bir genç için umut verici duruyorlardı ve içime o şekilde işlediler hepsi bu...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...