cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Mutluluğunuzu bu günlerde nerede saklıyorsunuz?-! ♥ Fesleğen ♥ !

11 Mayıs 2011 Çarşamba

Mutluluğunuzu bu günlerde nerede saklıyorsunuz?

Mutluluğum bu aralar fitilli bir kadifenin yumuşak tüyleri arasında saklanıyor... Fitil fitil ilerleyen gri tüylere bakıp hayallere dalıyorum, sonra hayallerimi özlüyorum açıyorum fotoğrafını yeniden kurguluyorum yaşanacakları... 

Ben bu aralar gri fitilli kadifenin içine sakladım mutluluğumu... Nerede olduğunu bildiğim için istediğim zaman ortaya çıkarıp mutluluğumu yaşayabiliyorum, ihtiyacım olduğu an adresi biliyorum gidiyorum buluyorum o tüylerin içinde mutluluğu... Güzel şey mutluluğun nerede olduğunu bilmek, istediğin zaman onu koruyabilmek, istediğin zaman çıkarıp doyasıya yaşayabilmek... 


Sahi sizin mutluluğunuz nerede bu günlerde? Yerini biliyor musunuz? "Mutluluk" dediğim zaman hangi deliğe bakacağınızı, nereden çıkarıp hissedeceğinizi biliyor musunuz? Yerini bilmiyorsanız, gidin, arayın, bulun! Hazır yerini öğrenmişken de hissedin mutluluğu içinizde, gülümseyin doyasıya, atsın kalbiniz kelebek gibi, huzur bulsun ruhunuz dingin denizler gibi...

2 yorum:

  1. hatıralar güzel olsun kötü olsun can acıtır aslında senin bakıp bakıp mutlu olman enteresan...

    YanıtlaSil
  2. şu sıralar ben de bol bol halleşmekteyim bu meseleyle.. klasik ama gerçek küçük anlar hepsi bu.. büyük beklentiler mutluluk değil hayal kırıklığı getiriyor daha çok.. yani gerçekleşse de.. sevgiler:)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...