cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Nisan'ın Son Günü-! ♥ Fesleğen ♥ !

1 Mayıs 2011 Pazar

Nisan'ın Son Günü

Nisan'ın son günü sıkıntılı başladı...
Attım kendimi sahile, çektim iyot kokusunu içime...

Kitap okuyanı gördüğümde dedim ki, "Neden ben de kitabımı yanıma almadım?" cevap verdi içimdeki ses "Çünkü şu anda ihtiyacım olan kendimi okumak..." 
Güneş parladı, içimi aydınlattı, okudum gönlümden geçenleri, zihnimden akanları...


Sonra çıkardım ayakkabılarımı... 


Soktum ayaklarımı kuma, çıkardım tadını ısınmış taneciklerin... 


Uzandım kumsala, güneş damladı içime...


Tabi ki yalnız değildim...


Kimisi de yalnızlığının tadını çıkarıyordu...


Yenilendim, tazelendim, güneşle parladım, kumlarla rahatladım... 

Nisan ayını işte ben böyle kapattım. Mayısı yepyeni bir enerjiyle karşıladım...


Hepinize iyi haftalar!

9 yorum:

  1. güzel bir kapatma olmuş :)) sanada ii haftalar :))

    YanıtlaSil
  2. ah su sahilde yürüme...nasil özledim ve hep özlüyorum..

    YanıtlaSil
  3. hepinize teşekkürler...
    daha güzel ay kapamalar sizinle olsun :)

    YanıtlaSil
  4. neresi burası acaba?

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'da böyle sahil nerede var çok merak ettim,ben de çok özledim kumlara basmayı..

    YanıtlaSil
  6. İstanbul anadolu yakasında caddebostan sahilinde, "Caddebostan Plajı" :)
    Yazın denize girenler bile oluyor, denizi özel olarak temizlenen bir halk plajı. Ulaşımı da çok kolay, kumsal hasreti için birebir :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...