cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sekizmayısikibinonbir-! ♥ Fesleğen ♥ !

8 Mayıs 2011 Pazar

Sekizmayısikibinonbir

İlkokuldaydım, yazı yazıyor, ödev yapıyordum. İlk yazmaya başladığımda her kelime arasında parmak koyar öyle hesaplardım kelimelerin arasına gelecek boşlukları. Sonra o boşluklar birbirine yaklaşmaya başladı, harfler küçüldü. Kelimeler öyle yaklaşıyordu ki kimi zaman bir kelime nerede başlıyor, diğeri nerede bitiyor anlaşılmıyordu. Babam "kızım şunların arasına biraz boşluk bırak" dedikçe "ben böyle yazıyorum" der çocuk aklımla restimi çekerdim... 

Büyüdüm kelimelerin arasındaki boşluklar biraz açıldı, biraz kapandı derken olması gereken oldu... 
Şimdi kelimeler arasında boşluk bırakırken düşünmüyorum, hangi kelime nerede başlıyor, hangisi nerede bitiyor anlaşılıyor... 

Büyüdükçe boşluklar tamamlanıyor, aralıklar kapanıyor, fazlalıklar atılıyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...