cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Silmeden-! ♥ Fesleğen ♥ !

4 Mayıs 2011 Çarşamba

Silmeden

Hayatın Süs Payı "Silmeden" demiş, silmeden içinizden aktığı gibi yazın demiş. 
Peki dedim okuduğumda, hemen açıverdim yeni kayıt sayfamı. Başladım silmeden yazmaya, ben de merak ediyorum şimdi neler dökülecek parmaklarımdan diye. 

Oluyor zaten bu durum, aklında olduğunu düşünmediğin şeyler sen yazmaya başlayınca dökülüveriyor kalbinden. Kalbinden diyorum çünkü akıldan dökülen şeyler süzgeçten geçer, öyle akmazlar. Halbuki kalpten gelenler direk akar gider. Bir zamanlar sadece aklımla karar almaya çalışırdım, olmazdı, eksik kalırdı. Şimdi işin içine kalbimi de katıyorum. Daha çok içime siniyor yaptıklarım. Kalbin sesini dinlemek gerekiyor. En demiştim ya bende "düşün, düşün, düşün" diye, işte düşünmek yorabiliyor. En ince detayına kadar düşüneyim, bir o açıdan bir bu açıdan olaya yaklaşayım, dur harekete geçmeden biraz daha kafamda tartayım derken zaman akıyor gidiyor, insan sıkılıyor, yoruluyor. Oysa hissetmek yormaz, sıkmaz. "hisset, hisset, hisset" desem ne olur? ... burada bir durdum, dolandım başka yerlere gittim şimdi geldim devam edebilirim ... 

İşte böyle, bunlar aktı parmaklarımdan... İçimde bunlar varmış bu gün, silmeden ilerleyince çıktılar ortaya... 

Haydi siz de kulak verin Hayatın Süs Payı'na "silmeden" dökün içinizdekileri, bakalım neler varmış oralarda? 

1 yorum:

  1. "Burada bir durdum" dedin ya..İşte konu orada başlıyor..
    Silmeden yazın güzeldi..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...