7 Haziran 2011 Salı

1'e 1000 veren günler

"Bir vur bin ah işit kaseifağfurdan" derler ya hani. 
İşte bu aralar "ev?" diye gelen soruların karşılığı aynen böyle oluyor benim buralarda... 

Onlar "ev?" diyorlar ben başlıyorum "Şimdi...... .... ... .. ." diye anlatmaya.
Bir lafa bin tane söyleyeceğim hazır, çok karlı günler yaşıyorum kelimeler konusunda. 

Anlatıyorum çünkü birikenler var. 
Neden birikiyorlar? 
Çünkü istiyorum, bir an önce istiyorum. 
Beklemek istemiyorum daha fazla. 
O evi yerleştirmek istiyorum.
 "Bu buraya oldu mu?" "Çok güzel oldu." veya "Olmadı, başka bir şey deneyelim." demek istiyorum. 
İstiyorum ki, o yumuşacık koltuklarıma kendimi bırakayım "Ohh! Bitti." diyeyim.
 İstiyorum ki, yorgunluktan yattığım yeri bilmeyeyim ama evimi düşünürken hayallerle uykuya dalayım. 

Şımarık bir çocuk gibiyim. 
Kelimenin tam anlamı sanırım bu. 
Şu anki "isteyen, beklemekten sıkılan, bir an önce olsun" diyen kızı başka türlü anlatmak pek mümkün değil sanırım... 

"İdare edemem anne" diye zırlayan bebe gibiyim. 
Halbuki ben idare eden olarak bilinirdim.

Bak yine hangi konudan girdim, hangi konudan çıktım. 
Böyleyim işte, düşüncelerim hep havada, tutup kollarından oturtmam lazım yerlerine. 
Değişik haller bu zamanki haller, biraz düşünceli, biraz neşeli çokça heyecanlı...

Bu arada gelin çiçeğimi tasarladım bu akşam, istediğim gibi olsun diye aldım kendim yaptım. 
Söylemeden geçemedim. 
İşte böyle, dahası var aslında malum 1'e 1000 veriyor benim "evlilik hazırlığı halleri kelimelerim."...
(Ön izleme  yaptım da, çok konuşmuşum gerçekten. Daha fazla sizi sıkmadan haydi bana müsade...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...