cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI ben ben ben... hep ben.. hep bana...-! ♥ Fesleğen ♥ !

26 Haziran 2011 Pazar

ben ben ben... hep ben.. hep bana...

Gamsız ve bencil insanları içten içe kıskanırdım. Hayatın onlar için ne kadar kolay olduğunu düşünürdüm. Sorunları düşünmeden, kafana takmadan yaşamak, kendinden başkalarını düşünmemek, sadece kendine göre hayatı şekillendirmenin kişi için ne kadar kolay olduğuna inanırdım. 

Hayallerim gerçek oldu. Ben de artık su katılmamış bir bencil oldum çıktım. Hala gamsız değilim hatta şimdi bencilliğimle daha da çok ihtiyaç duyuyorum gamsızlığa. Ne var ki şu anda bir yandan her cümleye "ben" diye başlarken, dünyanın benim etrafımda dönüyormuşçasına yaşarken, "hep bana" derken bir yandan da dertlenmek zor işmiş. 

Ne zaman oldum ben böyle bencil onu anladım. Ama bir baktım biri konuşurken kendimi tutamıyorum, onu dinleyemiyorum, hemen yırtık dondan bir "ben" çıkıyor. Cümlelerime hep "benim de.." diye başlayan düşünceler eşlik ediyor. Sanki herkes "bana göre" plan yapmalı, "benim hislerime" göre konuşmalıymış gibi... 

Böyle olmamalı diyorum. Böyle hissetmek istemiyorum. Ama şu anda aynen de böyleyim. Bari kabullensem bu halimi de ona göre "aman işte ben bencil bir insanım napiyim" desem. Yok öyle de diyemiyorum. Kendi kendime kıza kıza kendimi düşünüyorum... 


O zaman bu şarkı da benden bana gelsin... 

1 yorum:

  1. Bencil ve umursamaz olmayınca 'salak' hissettiğimiz an başlıyor bence bu iş. Tabi bünye buna müsait değilse, sizde olduğu gibi ne yakışıyor ne yapışıyor. Tamam ben de böyleyim denmiyor. Demek ki geçici bi durumun hisleri şu an sizdeki

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...