cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ben bu gün isterdim ki...-! ♥ Fesleğen ♥ !

9 Haziran 2011 Perşembe

Ben bu gün isterdim ki...

Ben bu gün bir boyacı çırağı olmak isterdim. 

Renk renk boyalarımla hayat verseydim duvarlara. Bana ait olmayan duvarlara hayat verseydim. Dokunsaydım o duvarlara, yaptığım işin sonucuna bakıp gurur duysaydım. Pürüzleri zımbaralasaydım, çivi yerlerini sanki o duvar hiç delinmemiş, canı hiç yanmamış gibi kapatsaydım. Islık çalabilseydim, ıslığımla radyoda çalan şarkıya eşlik etseydim. Pislenseydim, başkalarının hayatına renkli dokunuşlar yaparken, bana da onlardan birer parça damlasaydı. Kimi damlalar tulumumdan hiç çıkmasaydı ve hep dokunduğum hayatları hatırlasaydı. 

Ustam olsaydı yanımda, başkalarının hayatına dokunurken en hassas noktaları bana gösterseydi. Dikkat etmem gereken köşeleri özenle anlatsaydı, doğru yaptığımda "aferin", yanlış yaptığımda "önemli değil, düzeltiriz" deseydi.

Akşam olup da renk verdiğimiz duvarlara bakıp son kez gülümseyip kapıyı çekip çıksaydık...

Her gün farklı renklerle, farklı duvarlarla, farklı hayatlara uzansaydık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...