cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Bir-! ♥ Fesleğen ♥ !

16 Haziran 2011 Perşembe

Bir

Kocaman bir bir ayım var. 

Üniversite sınavlarına hazırlanıyordum, sene 2003. Bütün bir kışı, okul-dershane-Kadıköy-ev arasında geçirmiştim. Testler çözüyor, dersler alıyordum ama kendimi hiç ders çalışmamış, hiç hazırlanmamış gibi hissediyordum. Bir sabah Kadıköy'de dersane öncesi kahvaltı keyfi yaparken saatime baktım, ve onu gördüm 15 yazıyordu saatimin tarihi gösteren o minik yerinde. Kafamı kaldırıp "Bir ay kalmış sınava, ben hiç bir şey yapmadım." dediğimi hatırlıyorum. Üniversiteye girmek için bir sınava hazırlandığımı ve bunun için artık son zamanlara geldiğimizi işte tam o anda anlamıştım. 

Geçen sene sevdiğimi beklerken 18 yazdığında o minik yerde heyecanlanmıştım. "Bir ay kaldı gelmesine, nasıl bitecek bu zaman..." diye düşünmüştüm.

Dün akşam uyurken bunları düşündüm. Uyurken biliyordum ki sabah uyandığımda o minik yerde 16 yazacaktı ve "Bir ay" kalacaktı. 

Bu gün çok heyecanlıyım, çok tedirginim, çok endişeliyim, çok mutluyum, çok sevinçliyim, çok çok çok o günü düşündüğüm için,
Bu gün bir ayım kaldı yeni bir hayata adım atmam için...
Bu gün içim bir ılık, geleceğin sıcaklığıyla ısınıyorum, 
Bu gün saçlarım ıslak bereket yağmurlarıyla ıslanıyorum...

Aklımda hep bir kıpırtı sanki tırtıl kaçmış içine, bir oraya dokunuyor bir buraya,
Kalbimde hep bir kıpırtı sanki tırtılım kelebek olmuş konmuş üstüne, kanat çırpıyor, bir öyle hissediyorum bir böyle...

3 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın,Umarım 1 ay sonra herşey gönlünce olur :)

    YanıtlaSil
  2. Son haftalar çok güzel bir heyecan sarıyor canım, telaşa kapılıp keyfini çıkarmayı unutma sakın :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...