1 Haziran 2011 Çarşamba

Hayalleriniz Boyunuzdan Büyükken Siz Kimdiniz?

Sabah Twitter'da şu cümleyle karşılaştım; "çocukken "astronot olucam" deyip, boktan bir firmada finansman müdürü olan adamın ızdırabının yanında senin aşk acın nedir ki?" diyordu

"Vay!! Güzel lafmış" dedim. İnsanların yaşı tek rakamlardayken kendini en büyük ve en yükseklerde görmek istiyor sanırsam... Ne kadar çok "Asttronot olcam ben!" diyen yaşı küçük hayalleri büyük vardır etrafımızda... Biz de bir zamanlar yaşımız küçük hayallerimiz boyumuzu aşarken neler planlardık hayatımız için, neler hissederdik geleceğimiz için, ne parlaktı o gelecek, ne açık ufukları vardı, ne dolu doluydu...

Sonra da bu fotoğrafla karşılaştım. Endeavaour uzay aracı dün gece son seferinden dönmüş ve artık emekliye ayrılıyormuş. Fotoğrafı görünce, "Astronot olmak isteyen bir kız hakkında öykü yazmak istedim." diye bir cümle geçti içimden... 


Pembe mekiğiyle uzaya gitme, ayda salıncakta sallanma, kraterlerin büyük lezzetli krakerler olduğunun hayalini kuran sarışın bir kız çocuğu olsun istedim... Kim bilir belki de bir gün olur...

O pembe uzay mekiği hayallerini kuran kız ben miydim? 
Yok yok ben "eski bir şehri ortaya çıkaracağına inancı tam bir arkeolog"dum... 

Peki ya, hayalleriniz boyunuzdan büyükken siz kimdiniz? 

2 yorum:

  1. Hayallerimin boyumdan büyük olduğu zamanlarda ben çok iyi piyano çalan, aynı zamanda bir balerin ve puz patencisi olduğumu düşünmeyi ve hayal etmeyi çok severdim...

    YanıtlaSil
  2. inan bana hafızamda kalan öyle bir hedef yok!! yazıyı okumaya başladığımdan beri hatırlamaya çalışıyorum ama ı ıııhh çıkmıyor.
    illa ki vardır hayallerim.
    fakat hatırlayabildiğim hayalime gitmek için adımlarımı atmaya başlıyorum bu aralar :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...