cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Aşk Müzikali-! ♥ Fesleğen ♥ !

18 Ağustos 2011 Perşembe

Aşk Müzikali


Pazar akşamı yazlıktan dönüyoruz. Sevdiğim radyonun sesini birazcık daha açıyor ve "Bak bu şarkının sözleri çok güzel dinle." diyor. 
Peki diyorum ve dikkat kesiliyorum. 
Deniz Seki söylüyor, tatlı bir melodi var ama sözler beni daha vurmadı. 
Sonra "Dünnnyaaa da!" diyor ve arkasından bir kaç saniye sonra ben mest oluyorum. 
Beklenen sözler yerini buluyor. 
O andan beri aklımda hep bu sözler dönüyor...

Şarkıyı sürekli dinlemiyorum ve sürekli söylüyorum. 
Hep burayı, hep bana "yaşa" diyen yeri...



4 yorum:

  1. Evet nakaratın verdiği mesaj çok güzelmiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. bu şarkıyı her dinlediğimde yatana kadar tekrarlıyorum bu nakaratı. bugünkü senden geldi, sağol :)

    YanıtlaSil
  3. yazın vazgeçilmez sözleri oldu sanırım ve sonralarının pek bir hoş

    YanıtlaSil
  4. Her zaman dinlediğim bir şarkı ama sadece dinlemek değil özüne inmek gerekmiş..

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...