cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ev Halim-! ♥ Fesleğen ♥ !

20 Ağustos 2011 Cumartesi

Ev Halim

Evlendim.
Değiştim.
Ne güzelmiş değişmek.
Eskiden duyardım "Bütün gün evdeydim ama çok yoruldum bir dakika oturmadım." diye.
Çok özenirdim öyle olanlara.
Bense tam bir tembel teneke misali bütün günümü oturarak geçirebiliyordum.
Korkuyordum evlendikten sonra da böyle tembellikler yapıp evime yeterince özen gösteremeyeceğim diye.
Önceden de tek başıma yaşıyordum, yani kendi evimdeydim. "Kendi evime geçince yaparım heralde." diye de düşünemiyordum, "Kendi evimdeyim işte yapmıyorum." diye diye kendimi yiyordum.
Ama hayat bana güzel bir sürpriz yaptı.
Tam da o özendiklerim gibiyim şimdi.
Bu gün bütün gün evimdeydim ve oturma fırsatım olmadı.
Temizlik yaptım, mutfak dolaplarımı düzenledim, yemek yaptım, çamaşır yıkadım...
Çalıştım diye nasıl mutlu oldum...
İnsan evlenince değişiyor diyorlardı da inanmıyordum.
Değiştim işte...

Akşam üstü işler bittikten sonra keyifle eserimi izlerken çektim...


6 yorum:

  1. Tebrik ettim seni şekerim :):)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ya evde çaıştığın için mutluluk duymana..Sanırım ben çok tembelim her iş yaptığımda bir oflama puflama hali alıyor beni:(

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğun ömür boyu sürsün çiçeği burnunda blogger arkadaşım :))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel maşallah
    icinde sevgi ve muhabetle oturun canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim şekerimm!!! ben ne kadar zamandır temizlik yapmıyorum allah bilir... bütün gün yemek yapabilirim ama temizlik haayııırrrr!!!
    evlenince de değişemedi vallahi. fakat ben de yeni evin ilk aylarında böyle her şey koydugum yerde dursun diye 8 dönerdim evde ama artık o da kalmadı. hala dönüyorum tabii ki ama artık 3 dönüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. tevrikler mutlu ve huzurlu yaşaman dılegıyle
    bizede bekleriz http://www.anindayorum.com/

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...