2 Ağustos 2011 Salı

Onaltıtemmuzikibinonbir

Kafamdakini yaratmadan yapmıyorum hiç bir şeyi, bu sefer de zaman geçiyor. Kaç gündür sizlere detayları vereceğim ama "yok fotoğraflar gelsin", "yok zaman bulayım", "sıkışık zamanda yazmayayım", "işte yazmiyim, evde yazayım" derken bir baktım ki zaman akmış gitmiş ben yazıyı bir türlü yazamamışım... O yüzden başlıyorum... 

Tabi ki önce bir davetiye gerekiyordu. Sevgili Göksu'cuğumuz bu şahane sevimli davetiyeyi hazırladı bizler için. Göksu'nun blogunu daha önce duymadıysanız hemen buraya ışınlayın kendinizi... 
Davetiye tam istediğim gibi bize özel ve enerjik oldu. 
Bu arada davetiyeler o kadar bize özel oldu ki, bütün davetiyelerin olmazsa olmazı bir şeyi biz kullanmadık, bulun bakalım neymiş? 
Davetiyelerimiz sağ salim yerlerine ulaştılar ve çok sevildiler...
Fotoğraflarımızı Tuğba Azcan çekti. Buradan bloguna ulaşabilir ve çalışmalarını inceleyebilirsiniz. Bütün bir günümüzü beraber geçirdik ve inanın süper geçti... Gelelim o güne... 

Düğün öncesi heyecanlı ve stresliydim. Ne var ki 16 Temmuz sabahı uyandığımda bir bulut kadar hafif, pamuk şeker kadar pembeydim... Tabi ki önce kuaföre gidildi, saça ilk dokunuşlar yapıldı. Sonra sazı Rıfat aldı ve şahane bir makyajla beni geline dönüştürdü. Rıfat'ı tanımıyorsanız blogunu ziyaret edin derim, kendisi tam da işinin ehli, süper bir mua. (Buradan da anlaşılacağı üzere, blogu olmayanla çalışmam arkadaş)


Sonra tabi ki ayakkabının altına isimler yazıldı... (Burada adını göremeyenler, diğer tekinde de isimler vardı)


Kızlar bana gelinliğimi giydirdiler...


Hazır oldum ve damadı beklemeye başladım. 
Damadımız geldi ama kapılar kapalıydı...


Bindik arabamıza,


Mutluluğa imza atmaya gittik...


Rüya gibi bir gün geçirdik... 
Her şeyin aklımda olduğu ama hiç bir şeyi hatırlamadığım her günden farklı bir gün... 
Sanki her yerde bulutlar vardı, sanki kelebeklerle beraberdik... 


Bu özel günümüzde bizimle olan, emeği geçen herkese çok teşekkürler... 

23 yorum:

  1. peliiiiin inanmıyoruuuummm. bizim davetiyemiz için aynı şey geçiyodu benim de aklımdan. hem de göksu'ya çizdirmek. hoş göksu'nun haberi henüz olmadığı gibi, düğünümüz de teee seneye :)

    çok çok tatlı görünüyosun, çok hoş bi gelin olmuşsun. makyajına da ayrıca bayıldım ;) ömür boyu mutluluklar canım ;)

    p.s. ben de şimdi bu davetiye fikrimde ısrar etsem, sana ayıp etmiş olur muyum :/

    YanıtlaSil
  2. ha bi de ayrıca sen hiç söylediğin kilolarda görünmüyosun şekerim, sanırım boy var sende biraz :))

    YanıtlaSil
  3. Bende bu kız nerelerde diyordum:)) bir evlenip geldin desene:)) Bayıldım ama bu kadarı yetmez daha çok fotoğraf isterim ben:P

    YanıtlaSil
  4. Pinosh; çizdir canım hiç sorun değil :)) Zaten Göksu kişiye göre çizdiğinden her türlü farklı bir şeyler çıkacaktır ortaya :) Aslını istersen gelinler gerçekten çok fena kilo veriyormuş :)) Bu gerçekle mutlu mesut yüzleştim :)

    Chilek; canımm :)) Evet gittim, yok oldum, hayatımı değiştirip geldim :)
    Aslında daha resim koymayı ben de düşünmüyor değilim bakalım belki bir ikinci bölüm olur kim bilir ;)

    YanıtlaSil
  5. Canım davetiyen çok güzel sanırım olmayan şey tarih, bildim mi :)) gelinliğinde çok güzelmiş, ömür boyu mutluluklar dilerim canım :)

    YanıtlaSil
  6. Hande, evet canım tarihi yazmayı unutmuşuz :) Sonradan ekledik kaşe ile :))

    Çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederimmmmm!!!!
    tarih gelmişte geçmiş bileee :))
    çok çok mutlu olun inşallaahhh!!!!!
    süppperr görünüyosun ciciiii

    ağız tadıyla bir milyon yıl yaşayın birlikte inşallaahhh

    p.s.totomu da kaşıdım!!

    YanıtlaSil
  8. pelinciim süper görünüyorsunuz. tekrar tekrar mutluluklar canım. tarihsiz davetiye de apayrı bir olay oldu cidden:) ben de elime alınca fark ettim nasıl atladık bunu hayret bişiy doğrusu. onun dışında herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim. öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Pelin ömür boyu mutlu olun inşallah.. herşey çok güzel görünüyor her gelin güzeldir ama bazılaraı çok çok güzeldir sende onlardansın inanki..görüşmek üzere sevgiler. verdiğin blogları not aldım ne olur ne olmaz evlenecek bir kızım var..

    YanıtlaSil
  10. Ömür boyu mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Bir ömür mutlu olun inşallah Pelin! :)

    YanıtlaSil
  12. huzurlu ve mutlu olunnnn♥♥♥

    YanıtlaSil
  13. omur boyu mutluluklar dilerim! resimler HARIKA!
    http://maffionista.blogspot.com/
    http://twitter.com/#!/maffionista

    YanıtlaSil
  14. mutluluklar....

    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. ömür boyu mutluluklar dilerim.


    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. davetiye müthiş, yapanın fikrine sağlık.. fotoğraflar şahane.. çok güzel bir gelin olmuşsun.. allah bir ömür mutlu etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  17. davetiyeniz, gelinliğin çok güzel pelincim sen nası güzel bi gelin olmuşsun böyle:) maşallah sana:) mutluluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  18. Bir ömür boyu mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  19. ben de kendi dugunumun telasindan kurtulmusken hala bayiliorum dugun fotograflarina... size de kocaman masallah ve boolca mutluluklaaaar :))

    YanıtlaSil
  20. Bütün evliliginiz dügününüz tadinda sürsün hep, cok cok mutluluklar..
    Cok hos bir gelin olmussun, hersey harika gözüküyor, umarim daha cok dügün fotografi görebiliriz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  21. canımmm gönülden tebrik ederim..Herşey masal gibi görünüyor ve harika bir gelin olduğunu eklemeden geçemeyeceğim...Bir ömür mutluluklar diliyorum..SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  22. NzN; heheh canım çok teşekkür ederim :)

    gksk; o tarih nazar boncuğu oldu ;)

    Şükran; güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim...

    esinspiration; teşekkür ederim...

    adasehir; teşekkürler :)

    eda bayraktar; Amin diyorum kocaman :)

    Evrim; moda bulmacası; sunshine; çok teşekkürler...

    Sevgi; beğenilince çok mutlu oluyorum :) teşekkür ederim...

    hayat güzel; sağol canım benim...

    nisamu; teşekkürler...

    Nazlı; sana da mutluluklar ;) düğün fotoğrafları en eğlenceli kısmı sanırım :)

    Melange; güzel dileklerin için teşekkür ederim...

    Duygu; çok teşekkür ederim Duygucum :)

    YanıtlaSil
  23. sevgili pelin ne güzel ifade etmişsin "Her şeyin aklımda olduğu ama hiç bir şeyi hatırlamadığım her günden farklı bir gün" aynen öyle oluyor ve hergünü de böyle yaşa lütfen - yıllar geçsin ama "evet" dediğin gün hep dün gibi gelsin... mutluluklar diliyorum, bir yastıkta huzurla, mutlulukla ve afiyetle bir araya yaşayın... sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...