28 Eylül 2011 Çarşamba

Nasıl başlamalı bilmiyorum...

Söze nereden başlamalı bilmiyorum.
Kısa ve öz olsun istiyorum.
Sizi ihmal ettiğim için özür dilerim.
Bir yanım sürekli sizi düşünse de bir yanım nedenini tam olarak çözemediğim bir şekilde sizden uzak durmak istiyor.
Sizi kırmak ya da üzmek istemezdim.
Ne kadar görmek, anlatmak, göstermek istesem de sizinleyken hissettiğim ve uzaklaşmak istediğim bazı duygular beni sizden ayrı koyuyor.
Bir değişiklik beklediğim için değil sadece artık hemen her gece rüyalarımda daha az mahçup hissederek uyanmak istediğim için geliyor bu satırlar...


Bu mesajın sahipleri kendilerini biliyorlar, bu mesajın sana olduğuna inanmıyorsan emin ol sana değildir. 

3 yorum:

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...