cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Ritim Tutalım Hep Beraber-! ♥ Fesleğen ♥ !

16 Eylül 2011 Cuma

Ritim Tutalım Hep Beraber

Hayatın bir ritmi var burası su götürmez bir gerçek... 

Müzik kulağım nasıldır bilmem ama ritimleri iyi yakalarım. Bir şarkıyı dinlerken ritmine vurulurum önce, hep aynı giden ritimlerle dans edemem, sürekli değişmeli, kulağıma gelen vurgular... 

Hayatın ritmini de aynen böyle yakalamak gerekiyor işte... Onun bizden kaçtığı yok ya, olsun biz yine de "yakalayalım". O ritmi bulup da kendinizi o ritmin ahengine teslim ettiğiniz zaman hayatın bütün iniş çıkışları bir anlam kazanıyor... Çünkü her hayatın iniş çıkışları var ve ritimler inişler çıkışları olduğu zaman bir anlam kazanırlar... 

Her hayatın kendine özgü bir ritmi var, yani her hayat sahibi bir ritimle yaşıyor. Aslında o ritim hep var ama biz o ritmi fark etmiyoruz, kendi kendimize bir ritim tutmaya çalışıyoruz ne zaman ki düşünmeyi bırakıyoruz işte o zaman senkronize oluyoruz bize özel ritimimizle... Kendi hayat ritminizle senkronize olduğunuzda anlıyorsunuz, o an yaptığınız her ne ise daha anlamlı geliyor gözünüze, duyduğunuz sesler hep orada, kokular hep burnunuzdaymış gibi oluyor ve "İşte hayat bu" diyorsunuz... 

Tatillerde çok kurarız bu cümleyi, o anlarda kendi ritmimiz ile uyum içindeyizdir, ne olursa olur çıkarız o ritimden ve özleriz tatili. Aslında özlediğimiz ne kumdur, ne güneş ne de deniz. Özlediğimiz o senkronize olmuş halimizdir. Güzel geçen bir çok anımızda bu his vardır, sonra iki adım atarız ve o senkronizasyonu arkamızda bırakırız. Adımlarımız ya çok hızlı oluyor ya çok yavaş...

Nasıl bulursunuz ritminizi, bulduğunuz zaman nasıl hep o ritimde kalırsınız işte o kısmını ben de daha bilmiyorum. Ama en azından hayatla senkronize olduğunuzda tadını çıkarın, mümkün olduğunca kendinizi bırakın...

1 yorum:

  1. Bir nevi akışta olmak, akışta olmak hayatın ritimini duymayı kolaylaştırıyor. Günlük hayat koşuşturmacasında çoğu zaman kaçırıyoruz. En büyük sorun bu sanırım...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...