24 Ekim 2011 Pazartesi

İki torba

Geçtiğimiz hafta şehitlerimiz için ağlarken yapabileceklerimiz sınırlıydı... 
En fazla tepkimizi ortaya koymanın farklı yollarını deneyebiliyorduk... 

Bu haftanın derdine derman olanlara ortak olabiliyoruz. Geçmiş tecrübelerimizden edindiğimiz haklı bir çekingenliğimiz var. "Yaptığım yardım gerçekten ihtiyacı olanların eline ulaşacak mı?" diye sormadan edemiyoruz. Yollayacağım battaniye gerçekten mağdur birini ısıtsın istiyorum, haksız olduğumu da düşünmüyorum. 

Depremi öğrendiğimden beri içime sinen bir yardım eli aradım, ben kendimce güvenebileceğim birilerini buldum. Siz de arayın bulun ve mutlaka bir şeyler yapmaya çalışın. 

Unutmayın bizim iki adımlık markete gidip alacağımız iki torba malzeme bile orada çok kıymetli şu anda... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...