cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI iPad denemesi :)-Fesleğen

16 Ekim 2011 Pazar

iPad denemesi :)

Son zamanlarda daha az yazı yazdığıma dair duyumlar alıyordum. Nedenlerini sıraladıktan bir kaç dakika sonra sevdiğim çözümle karşımdaydı, sürekli elimizin altındaki ipadimize gerekli uygulamayı indirerek benim sizinle daha rahat iletişime geçmem için yardımcı oldu. Her ne kadar uygulama sadece iPhone uygulaması olsa da şimdilik is görecek gibi duruyor...

Bu post da uygulamanın nasıl işlediğini görebilmek için deneme amaçlı yazılıyor. İlk izlenimim su ki böyle dokunmadık ekranlar uzun yazılar yazmak biraz zor olacak gibi, hani diyorum ya "aklimdakilerin ve kalbimdekilerin klavyedeki tuslarla buluştuğu yer" diye sanki bu sekilde o hissi yakalayamacakmisim gibi... Bakalım deneyip göreceğiz, alışacağız...

Beni düşünüp hemen sonuc bulduğun ve ben bu denemeyi yaparken kahvaltı sofrasını topladığın için çok teşekkürler sevdiğim...

Şimdi de resim eklemenin nasıl olduğunu anlamak için konuyla tamamen alakasız bir görsel ekleyelim bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...