cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Nasılmış bir bakalım-Fesleğen

18 Ekim 2011 Salı

Nasılmış bir bakalım

Bu aralar aklımı blogumla bozdum diyebilirim. Yatıyorum blog, kalkıyorum blog. Hatta yetmiyor rüyamda bile blog var. Size belki bu kadar yansımıyor ama emin olun blogumun aşkıyla sarıp sarmaladım kendimi... (Sevdiğim merak etme senin yerin hala birinci sıra) 


Cumartesi akşamı güzel bir insanın doğum günü sebebiyle güzel insanlarla beraber güzel bir akşam yaşadım. Güzel insanlardan biri demesin mi "Ben de senin blogunu takip ediyorum." diye. O an sevincimi çok iyi yansıtamadım hatta bir de üzerine kızardım. "Ne hakkında yazıyorsun?" dedi blogumdan habersiz başka bir güzel insan. "Her şey hakkında, daha çok hayattan çıkarımlarım..." diyebildim. Bu konu bana ne zaman sorulsa böyle diyorum ama bu cevap kimseleri tatmin etmiyor sanki. Geçen gün de sevgili Japon gülümüz Serrose, Styleboom ve Pucca'nın katıldığı daha doğrusu katılmaya çalıştığı Okan Bayülgen'in programında da Cengiz Semercioğlu kısaca şöyle dedi; "Blog yazarları artık çok kıymetli, özellikle bir konu üzerinde uzmanlaşmak ve onu paylaşmak önemli." İşte benim blogumla ilgili en büyük sorunsalım. Daha öncede yaşamıştım bunu ve sonunda "Her şey hakkında hiç bir şey" olarak belirlemiştim blogumun konusunu... (Bu konuya dair bir yazım olması gerekti ama bulamıyorum.) Bu cümlenin çok güzel tanımladığını ama iyi anlatamadığını düşünüyorum. 



Blogumla iç içeyim bu aralar... Sürekli yeni konular, yeni fikirler üretiyorum. Bir blog yazarı olarak bir değişim geçiriyorum. Acaba bu değişim sayfamın tasarımına yansımalı mı?, bahsettiğim konular daha somut mu olmalı?, blog yazarı olmamı ne kadar değerlendirebilirim? gibi bir sürü yanıtlanmayı bekleyen soru var aklımın içinde... 


Şimdi de bu yazıyı ileriki bir saate kuracağım ve daha öncesinde hiç kullanmadığım bir özelliği deneyeceğim. Bakalım nasıl bir hismiş, ben başında yokken yazılarımın sizlerle buluşması... 

1 yorum:

  1. hadi bakalim neler degisecek gorecegiz :)
    benim blogumunda bir uzmanlik alani yok :) Yolda olma hali yani benim kisisel gunlugum ;)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...