cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Öğle Tatilinden Kısa Kısa-! ♥ Fesleğen ♥ !

11 Ekim 2011 Salı

Öğle Tatilinden Kısa Kısa


Bu aralar sabah akşam buraya yazacağım yazıyı düşünüyorum. Kafamda birikenlerin sizlerle paylaşmaya yeter olduğuna karar verdiğimde yazı karşınızda olacak... Şehrin içinden günlük bir gözlem yapıyorum bakalım sizler ne kadar katılacaksınız?

Ayşe Arman bu günkü yazısında eniştesinden Antepliler'in sevdikleri için hayır duası ederken "Kaygısız ol" dediklerini öğrenmiş. Sabah okurken benim de çok hoşuma gitti ve Ayşe Arman'ı okumamayı tercih eden geniş bir kesim olduğunu bildiğimden bu tatlı anektodu kaçırmayın diye paylaşmak istedim.

Evde düzenimi oturtmaya başladım pek mutluyum. Yemek ve temizlik işleri biraz daha düzene girdi ve daha az yormaya başladı ama ütüye hala alışamadım...

Sağlığım yerinde korkulacak endişelenecek bir durum yok. İlginiz için teşekkürler...

İşlerim biraz daha yoğun, bu da bir çok kişinin aksine beni daha motive ediyor.

Blogumda uzun zamanlar geçirmek istiyorum... Düzenlemek istediğim yazılarla ilgilenmek, izlediğim blogları sınıflandırmak, farklı zamanlarda gördüğüm leziz yemek tariflerini hangi bloglarda gördüğümü toparlamak sonrada o yemekleri yapmak istiyorum...

Tezime başlamayı planlıyorum. Tezimin konusu aslında sürekli içinde olduğum bu blog dünyası. Sevgili blogger arkadaşlarım teze başladığım zaman yardımlarınızı bekliyor olacağım şimdiden duyurayım...

3 yorum:

  1. Ütüye alışmak zor cidden :)Buarada nasıl sınıflandırıcaz izlediğimiz blogları?

    YanıtlaSil
  2. S♥A; blogları sınıflandırabilecek bir şey yok, ben kendi içimde bir liste yapacağım excel'de :) yemek-moda-dekorasyon gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf harikaymış :))

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...