cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Potansiyel-! ♥ Fesleğen ♥ !

6 Ekim 2011 Perşembe

Potansiyel

Kendimde büyük bir potansiyel görüyorum. Yok öyle hemen "Ne güzel" demeyin çünkü bu "hastalık hastası olma" potansiyeli. Sevimsiz bir farkındalık hali. 


Hani vardır ya yaşadığı şehrin doktorlarının haritasını çıkaran, hepsi hakkında fikir sahibi olan insanlar. İşte onlardan çok korkarım ben. İnsanın karşısında kızdığı şey aslında kendinde kızdığı şeymiş ya, onun gibi bir durum bu da.  


Yok daha İstanbul'un doktor haritasını çıkarmadım, öyle de bir niyetim yok. Hatta çevremdekiler benim sağlığım konusunda gamsız olduğumu bile düşünüyor olabilirler çünkü bir şikayetim olduğunda bana "Doktora bir git göster." veya "İlaç iç." dediklerinde genelde "Yok yok gerek yok, biraz daha bekleyeyim, geçmezse giderim" derim. Genelde de geçer... Bazen ise kimseye bir şey demem, işte o zaman korkun benden. Çünkü o zaman kesin saçma bir belirtiye takılmışım demektir. O zaman sessiz sessiz bir doktora gözükür, durumun ciddiyetini öğrenir ve öyle çıkarım çevremin karşısına. Kimisi en ufak bir şikayetinde doktora gitmesine rağmen benim durumumu "önemsiz" olarak nitelendirip geçiştirir o zaman o kişiyi durumun "önemli" olduğuna ikna etmeye çalışırım çok da gerekliymiş gibi. Kimisi çok önemser bu durumumu bu sefer de o kişiyi durumun "önemsiz" olduğuna ikna etmeye çalışırım. Anlayacağınız bu konuda kafam çok karışık... Nabza göre şerbeti farklı bir şekilde yorumluyor böyle zamanlarda...


Aynı zamanda doktor seçimine çok önem veririm. Benim için profesör olup olmaması bir kıstas değildir. Benim durumum karşısında empati yapmıyorsa, bana açık açık konuyu anlatmıyorsa isterse Hipokrat gelsin yine sevmem o doktoru. Ben konuşan, anlatan doktor severim. O'na güvendim mi, en önemli hastalığıma "önemli bir şey değil bu." desin yeter benim için, dinlerim sözünü... 


Şimdi niye böyle uzun uzun anlattım bu konuyu söyleyeyim. Bu aralar takıldığım bazı şeyler oluyor vücudumda, daha önce önemli olduklarını düşünüp kısaca bahsettiğim doktorlar hiç önemsemediler konuyu ve "git sen bu konuyu bir de şununla görüş" demediler. Ben de gidip görüşmüyorum, hani hastalık hastası olmayacağım ya o yüzden. Bir yandan gün içinde ara ara beni yoklayan bu durumdan rahatsızım ve bir gariplik olduğunu hissediyorum. Bir yandan da konuyu büyütmeyip, önemsemeyerek kendimce korunuyorum. Şu sağlık söz konusu olduğunda okumuş kör cahil gibi davranabiliyorum...


Gizli hastalık hastasıyım sanırım ben... Potansiyeldi gerçek oldu... 
(Şimdi baktım da, bir de uzun yazmışım ki... Umarım bu cümleyi görene kadar sabredip okumuşsunuzdur)

4 yorum:

  1. okudum okudum ama merakım dinmedi geçiyor mu h.h. hanım, belki önemlidir sen birgit göster

    YanıtlaSil
  2. şekerim hiç de öyle hastalık hastası ya da gizli hastalık hastası gibi durmuyosun. sağlık önemlidir ve kontrol altında tutulmalıdır. gerçi ben de hayatta doktora falan gitmem ama git diye salıkveriveririm :)

    sen bi görün bence yine de...

    YanıtlaSil
  3. ahh işte bu zor bir durum:)
    bu durumu kendinize hiç yakıştırmayın bence...
    sayfanızı çok beğendim...yazılarınız tarzınız çok farklı ve hoşş..
    seve seve izlemeye aldım hemen sayfanızı...
    bende sizi bekliyorum sayfama.
    gönül dolusu sevgilerimle...sağlıkla mutlulukla kalın ama hastalık hastası hiç ama hiç olmayın:)

    YanıtlaSil
  4. birtutamkekik; çok teşekkür ederim... uzun zamandır blogum hakkında böyle güzel şeyler duymamıştım :)
    hastalık hastası olmaktan elimden geldiğince kaçar vaziyetteyim, şimdilik başarılıyım ;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...